Toplum içinde, arkadaş ortamında, birilerini sürekli ezen, küçük düşürmeye çalışan tipte insanlar ne yazık ki çoğalmaya başladı. Yüksek egoların dan mıdır, yoksa ortamda birini ezerek dikkat çekme çabasından mıdır bilemiyoruz.
Toplum içinde insanlar neden birini küçük düşürmeye çalışır? Toplum içinde hiç küçük düştünüz mü ya da düşürüldünüz mü?
İnsanlar, neden toplum içinde birini küçük düşürmeye çalışır?
Sen rahat ol, saygısızlık etme, seni küçük düşürmeye çalışanlara da lafını söyle noktanı koy. İnsanlar kendini ezik görmezse kimse küçük düşürmeye cesaret edemez
o duruma düşürüldüm okul zamanları insanlarla alay etmek çok yanlış dediğin gibi her geçen gün artmakta birilerine ya iyi görünmek amaçları ya da kendi kusurlarını kapatmak için başkalarını hedef seçiyorlar bana göre
Sen ağzının payını ver sus o kendi ezikliğiyle kalsın bu genelde kendini ezik hisseden insanların diğer insanlara kötü enerji vererek moralini yüksek tutma psikolojisidir böyle insanlardan kaçın
En İyi Cevaplar