İnsanlar, neden toplum içinde birini küçük düşürmeye çalışır?

Toplum içinde, arkadaş ortamında, birilerini sürekli ezen, küçük düşürmeye çalışan tipte insanlar ne yazık ki çoğalmaya başladı. Yüksek egoların dan mıdır, yoksa ortamda birini ezerek dikkat çekme çabasından mıdır bilemiyoruz.

Toplum içinde insanlar neden birini küçük düşürmeye çalışır?
Toplum içinde hiç küçük düştünüz mü ya da düşürüldünüz mü?
İnsanlar, neden toplum içinde birini küçük düşürmeye çalışır??
İnsanlar, neden toplum içinde birini küçük düşürmeye çalışır??
İnsanlar, neden toplum içinde birini küçük düşürmeye çalışır?
Cevapla