Sizce bir insanla dalga geçip bir insanı küçük düşürünce insanlar neden yükselmiş hissediyorlar?

Ben de mesela yeterince özgüveni gelismemis bir insanım açık konuşmak gerekirse. Ama asla başkalarını aşağılama ve alay etmeye karşı bir zaaf ve ihtiyaç hissetmiyorum. Sadece insanı ve merhametli olmamdan dolayı değil. Direkt aklıma gelmeyen ve yapma isteğim olmayan bir şey. Ama insanlar neden birilerini küçük düşürünce kendilerini yükselmiş hissediyorlar. Bunun altındaki neden ne? Sonuçta birisi küçük düştü diye onlar yükselmez

Sizce bir insanla dalga geçip bir insanı küçük düşürünce insanlar neden yükselmiş hissediyorlar?
Cevapla