Bazı insanlar neden her şeyle dalga geçmeye, karşılarındakini küçük düşürmeye çalışır?

Biri düşer gülersin ama bu öyle bile değil yani komik olan hiçbir şey yok ya da garip olan her şey normal ama dalga geçiyorlar mesela geçen yıl online oyun oynuyorum diye üniversitede dalga geçmişlerdi sanırım bu kız bile oynuyor filan gibisinden güldüler ama ben kulaklığımi geri takıp kitabımı okumaya devam ettim yani düşünüyorum hala komik bir yanı yok başkalarında da çok denk geldim gülüyorlar dalga geçiyorlar ama ortada dalga geçilecek ya da komik olan bir şey de yok
Bazı insanlar neden her şeyle dalga geçmeye, karşılarındakini küçük düşürmeye çalışır?
Cevapla