İnsanlar nasıl kendinde başka biriyle dalga geçme hadsizliğini buluyor?

Çok acı çektim. Çok dalga geçtiler benimle. Boyumla. Bizim sınıfta boyu 1.90 olan bir çocuk vardı. Çocuk geçti karşıma sen aptalsın canım dedi bunlar gerçekler dedi bir de utanmadan. Hem de ne için? Boyu uzun diye. Boyu uzun diye ne oldu sanki? Daha mı akıllı daha mı güzel? Diğer sınıf arkadaşlarım geçti , kuzenlerim geçti , şimdiki sınıf arkadaşlarım dalga geçiyor. Bana bakıp küçücüksün deyip kahkaha atıyorlar. Ben onlar yüzünden ağlıyorum. Şimdi tedavi görüyorum. Kendimi asla sevmiyorum. Onlara hiçbir şey olmuyor ama. Ne demişler kötüye bir şey olmaz !!
İnsanlar nasıl kendinde başka biriyle dalga geçme hadsizliğini buluyor?
Cevapla