Büyükler neden küçükleri küçümser?

Yani küçüklüğüne dönmek isteyen çok fazla büyük yaşta insan tanıdım. Çocuk olmak kötü bir şey değil. Bazen de 40 yaşında 15 yaş kafasına sahip insanlardan tut 15 yaşında 40 yaşındaki insanın kafasına sahip olabiliyor. Yani neden illa küçümsemek lazım ki tam tersine bu kötü hayatta sahip çıkıp koruyup kollamak lazım bence bilemiyorum... Yani bazı ergenler var onlar zaten hiç çekilmez hiç muhatap olmayacaksın ama herkes bu süreci farklı geçiriyor ve yaşıyor sonuç olarak.
Büyükler neden küçükleri küçümser?
Cevapla