İnsanlar neden büyük küçük abdest yapar?

Ya bari rabbim güzel yaratsaydi, ne biliyim büyük abdest ya da küçük abdest hem iğrenç kokmaz hem kötü durmazi, birde osuruk kokusu da ne öyle aşırı iğrenç kokuyor biraz güzel kokardı, sevdiğim kişilerde bu durumu düşününce, soğuyorum ya
İnsanlar neden büyük küçük abdest yapar?
Cevapla