Elim ayağıma dolaşıyor çok soğuk duruyorum ama soğuk değilim utangaçım
3 ay
Cevap
12Cevap
Akrabayla çok yak8n olursan s*kerler zaten knk boş ver ben de öyleydim bir zamanlar yendim ama şimdi de pişmanım aw
Kaç yaşında yendin ve neden pişmansın
Ben 22 yim hala öyleyim hatta daha da içime kapandım
Evet doğru dedin tadında
Aynen bende öyleyim. Saçma konuşmak istemiyorum
Arkadaş ortamında böyle değilim aslında karşı tarafa ısındıysam
Ahahshshd
Çok aktif değil öyle insanları bende sevmem. Çok duygusal sakin duruyorum
Yaa aksndkrnf
Değişme diyorsun yani
Yarın bir gün evlensem yabancı aile ortamında odun sanarlar herhalde bizimkiler beni biliyor da
Peki nasıl olacak o iş soruda da onu sordum
Birqz benziyorum evet
Evet öyleyim aslında az ve öz
Öğrencilik hayatımda öğretmenlerin gözdesiydim komşular da hep beni övüyordu çocukken de artık yeter dkdndkdnf
Evet öyleyim biraz
Ahahahah
Bizim gibileri üzüyorlar
Hımm
bende tam tersi akraba ortamında partinin ruhuna dönüşüyorum.
Olur yavrum korkularının üzerine git adım adım konuşacak sohbetler bul
Bende de oluyor
19 yine biraz ufak ben 22 yim tamam çok büyük değilim ama ağzımın birqz laf yapması lazım 2 seneye evlenirim herhalde yabancı aile ortamında daha da çekinirim
Nasip bu işler ama
İçine mi kapanıksın çok
Ben alıyordum teklifte sevdiğin birinden almadıktan sonra ne anlamı var ki
Sadece akrabaların yanında mı?
Kalabalık ortamlarda genelde
Neden bu ozguvensizlik
Bende öyleyim çok konuşmam
Zamanla aşarsın kendşnş kasma yeterki
Tam bir ponçiksin😃
Neden ki
Seviyorum ben minnoş poncik utangaç kızları
Okulun var mi senin peki
Okuyorum evet
Bölümün ne
Gayet iyi bir şey
Odun gibi duruyorum ya. O kadar kişi arasından bir tane samimi olduğum kuzenim var. Yalnız kalıyorum düğünlerde, akraba ortamlarında. Hep dinleyiciyim. Annem seni seviyorlar hanım hanımcık diyorlar dedi ama kötü hissediyorum
Resulullah ne diyor:
Utanmak güzeldir ama gençlerde olursa daha güzeldir
Öyle haklısın herkesin dilindeydim hatta çok kibar sakin diye de insan biraz konuşmalı işte en azından yal grubuyla
Enerjin düşük
burcunu değiş
Koç burcuyum aslında😂 balık zannediliyorum
tuhafmış girişken olman lazım. sence ben hangi burcum
Burcunu bilmem de yükselenin akrep doejdofjf
Evet koçlar girişken olur benim alakam yok
evet hiç de sevmem akrepleri yav bu nicki niye koyduysam anlamadım
kaç martta doğdun
28
22-23 falansan acaba yanlışlıkla kimlikte koça mı yazdılar seni dicektim. beni ekleyen sen misin
2004 lüyüm koç olmuyor mu
Ben eklemedim seni hayır
Ne hakkında
koçları severim, bazı koçlar mülayim oluyor
Yok değil ya odun gibi duruyorum sadece 1 tane samimi olduğum kuzenim var k kadar insan içinden
Kaç yaşındasın
22
Arkadaşlarıma sordum gayet sohbetlisin diyorlar
Ama çekinmesin belli oluyor diyotlar
Çekingensin’
Niye
Özgüvensizsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bunu yaşaman çok normal, özellikle akraba ortamları insanı daha da geriyor 🙈 Utangaçlık soğukluk değil, sadece korunma hali. Önce küçük hedefler koy; birine gününü sor, sofrada ufak bir yorum yap, çocuklarla muhabbet et 😊 Her seferinde minicik bir adım at, beyin yavaş yavaş “ben yapabiliyorum” diyecek. Kendini suçlama, ısındıkça gerçek halin mutlaka ortaya çıkar 💛