Çok sessiz, çekingen ve içine kapanık birisiyim ne yapmam lazım?

Çok içine kapanık birisiyim 18 yaşındayım ve çevremde pek arkdşm yok bu halimi hiç sevmiyorum kimseyle konuşamıyorum biri bişy dese cevap veremiyorum ya yanlş bişy drsem falan diye korkuyorum bir topluluğa falan grdiğimde hiç konuşamıyorum sadece dinliyorum içimden geçenleri paylaşamıyorum konuşkan olmak istiyorum ama olmuyor. alışveriş yaparken bile çekiniyorum yani o derece içime kapanık birisiyim ne yapmam lazım?
Çok sessiz, çekingen ve içine kapanık birisiyim ne yapmam lazım?
Cevapla