Çok fazla utangaç ve sessizim bunu nasıl aşabilirim?

Öyle fazla kalabalığa girmeyi sevmem ben nişanlımın ailesi de baya kalabalık aile bağları çok güçlü nişanlımın kuzeninin düğünü var beni de çağırdılar hep beraber gidelim dediler bundan öncede çağırmışlardı 2 kez gidemedim şimdi gitmezsem iyice ayıp olacak ama yanımda kendi ailem filan kimse yok tek başıma çekiniyorum gitmeye üstelik köy yerinde düğün sonra bana hep beraber oynarız filan dediler ben çok utanıyorum şimdiye kadar hep kendi ailemle bir yerlere gittik şimdi onlar olmadan gideceğim insan çekiniyor haliyle

Çok fazla utangaç ve sessizim bunu nasıl aşabilirim?
Cevapla