Sessiz ve çekingen olduğum için neden kibirli ve ukala sanılıyorum, bunu nasıl değiştirebilirim?

Sessiz ve çekingen biriyim. Eskiden çok dışlandım bundan dolayı kimse yanıma gelmezse ben gitmem. Herkes beni kibirli diye yaftalıyor. Kimse benimle arkadaş olmak istemiyor. Göz teması kurmaya da utanıyorum. Çekingenliğim bu şekilde yorumlanıyor üzülüyorum.

Sessiz ve çekingen olduğum için neden kibirli ve ukala sanılıyorum, bunu nasıl değiştirebilirim?
Cevapla