Kimsem yok ve yalnızlığa çok alıştım. Bu tabu kırılır mı?

24 yaşında 2 kediyle tek yaşayan bı kızım ailemle görüşmüyorum küçüklugum çok sancılı geçti. Arkadaşım da yok. Erkekler zaten artniyetli geliyor reelden bahsediyorum sanal kimseyle konusmam görüşmem boş iş. Çok yalnız hissediyorum kendi başıma çoğu zaman yürüyüşe çıkar yururuyum ya da evde içerim. Yalnızlığa o kadar alistimki kimse samimi gelmiyor bazen geceleri agliyorum
Güncellemeler
4 ay
Cevap yazan herkese teşekkür ederim güzel şeyler yazmışsınız hepsini okumaya çalışıyorum çok şaşırdım bu kadar yorum gelince
Kimsem yok ve yalnızlığa çok alıştım. Bu tabu kırılır mı?
Cevapla