Yalnızlığa alıştığım için kimseyi istememem normal mi?

konfor alanımdan çıkmak istemiyorum
kimsenin gereksiz tribini nazını entrikasini çekmek istemiyorum
kiskancliklariyla uğraşmak istemiyorum
kimsenin iki ilgisine muhtaç görmüyorum kendimi
bu olgunluk mudur yoksa farkındalık mi
yoksa herkesin sevmeye sevilmeye ihtiyacı var mıdır sizce

Güncellemeler
1 yıl
kimseyle tanışmak görüşmek konuşmak istemiyorum, çünkü kimsenin samimiyetine inanmayacak kadar aklı başında olduğumu düşünüyorum
Güncellemeler
1 yıl
vücudun kendini koruma kapasitesi kimseye inanmamak güvenmemek geçmiş olaylardaki tramvlari hatırlatmak kısacası depresyon
Yalnızlığa alıştığım için kimseyi istememem normal mi?
Cevapla