Yalnızlık duygusunu aşamıyorum, bu normal mi?

Yalnızlık duygusunu aşamıyorum, bu normal mi?
Aslinda çocukluğuma indiğimde bunun bir çok nedeni var. En basta ailem sonra cevrem beni cok yalnız hissettirdi kendimi cok kotu hissettiğim zamanlarda bile yalnizdim belkide aradigim sey samimiyettir belkide kafa dengimi bulamadigimdandir gerci ne zaman tam benlik dedigim bi insan bulsam bir seyler bahane edip uzaklaşıyor hayatimdan benim dedigim ne varsa kaybediyorum bir bir. İs hayatim da insanlar oldu zamanla onlarin bile ne yapacak olduklarinin hep farkinda oldum menfaatcilikleri iki yüzlükleri bana göre değildi o yüzden uzak durdum yinede çok kalabalik bi ortamda bile bulunsam yapayalniz hissediyorum.
Yalnızlık duygusunu aşamıyorum, bu normal mi?
Cevapla