AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
130Cevap
hayat, karsına biri çıkar her şey yerle yeksan olur ya da böyle olup alısmaya devam edersin
Bak şimdi ramazan pide kuyruğu gibi olacak neler çıkacak 😄
😃😃
Allah senı güldürsün ne güldüm valaha hay bın güzel yasa
Ins
Öyle ama @yaralım43 😁gercekler
Evet erkler degışmı sosyal mecrada öyle av pesındeled
@yaralım43 av kokusu kan kokusu alıyorum 😁
Ahaha
Bu şekilde mutlu olabiliyorsan hiç rahatını bozma. Dertsiz başına dert açma.
Biz varız nezaman canın sıkılınca yaz biz bir aileyiz
Kimsesizlerin kimsesi olan Allah var onunla konuşmayı deneyin
Yetimhane büyümeyim kimsem yok kimseye ihtiyacım da yok. İyi bir kurumda iyi bir statüde memurum tabi yalnızlık biraz sıkıcı olabiliyor ama biri olsun diye de kimse yi istemiyorum. Hayatın ne getirip ne götüreceğini bilmiyoruz ama bence ailenle görüşmeme olayını yeniden düşünebilirsin. Erkekler ya da kadınlar mevzu değil mevzu karekterli birini bulabilmek.
Ileri hayatinda bu gunleri cok ozleyeceksin. O yalnizligin verdigi ozgurluk gibisi varmj.
Üzülme lütfen ara sıra iki yabanci olarak dertleşmek istersen konuşabiliriz, fikrine saygı duyarım
Kızım çok değil 3 sene sonra doğurganlık azalır birini bul evlen
Bende aynı şekildeyim sıkıcı olsa da bazen yalnızlık iyidir
Kimse samimi değil zaten ama yanızlıkta zor.
Bence daha iyi. Kimsenin hizmetçisi değilsin yalnızlık güzel
boş ver yalnızlık inanki sahte sözlerden guluslerden yapmacik hareket ve ilgiden daha iyidir insanların çoğunun tek amacı ister arkadaş dost sevgili olsun hepsi çıkar üzerinedir yıllarıni bile versen birilerine günü geldiğinde sen benim icincne yaptinki derler onun için boş ver yalnız kalmak iyidir
Benim de arkadaşım yok Konuşmak dertleşmek istersen ekleyebilirsin
Yalnızlık iyidir, Ancak bu kadar olma, Arkadaş eden gerçek bir arkadaş
Umarim
her sey duzelir duygusallasmaniz cok
normal
Kurslar seminerler vs faaliyet olsun
Birşeyler yap
Tabiki art niyetli tiplerle hiç konuşma
Olmazsa ikinci işe git ek iş yap
Hayat güzel sıkma canını
Duygusal bir dönemden geçiyorsun belkide
Yalnızlığın konfor alanında kaybolmussun o alandan uzaklaşıp sosyalleşme lazim
Aynı ben ama ben içmek yerinde dua ederim tavsiye ederim gergin Kur'an'ı Kerim oku namaz kıl Ramazan geldi oruçlarını tut
Zorlada olsa insanların yanına git. Gereksiz olsa bile bir konu aç. Ya ben bu konuyu anlamadım bana anlatırmısın, bana ders çalıştırırmısın vs vs. Rol yap ve çevre kazan. Daha sonrasında rol yapman gerekmeyecek
Yalnızlık kötü bir şey değil bence. Ama ille de yalnız kalmak istemiyorsan bir kafeye gidip ya da seminerlere katılıp görüşlerini açıkça sunarak sosyalleşebilirsin. İllaki dinlemek isteyen biri olacaktır.
Senin ailen var hiç olmazsa 👍
Ben doğar doğmaz sokağa atılmış biriyim. Ben kimsem yok diye ağlamıyorum sen mi ağlıyorsun?
doğru insan karşına çıkarsa kırılabilir ama kırılmasına gerek var mı bu da bir soru hayatında değişiklik istiyorsan az çaba gerektirir bende öyleyim ama böyle mutluyum
🫠😊🥰
Bence eğer memursan en güzeli o gerisini kafana takma
Belki de bazen güvenmek arkadaş edinmek gerekir yoksa hep hüzünlü kalırız...
Bende sana yakın bir durumdayım nasıl olcak bilmiyorum
İstanbuldaysan müze gezmeye davet edebilir miyim?
2 biletim var zaten biri boşta benimde arkım yok
Hatta okuyan ve gelmek isteyen olursa yazsın 1 tane fazladan var
O yaşta tek başına eve çıkacak ekonomik gücün var bu iyi bir şey boş vakitlerinde bobol gez ekonomik el verdiğinde bir uçak bileti al mesela bilmediğin bir yere git bir iki günlük
İnsan bazen kalabalık içinde de ruhen yalnız hisseder. Seçici olan ve kaliteli ilişkiler kurmak isteyen insanlar geneide yalnızlığı tercih eder, ta ki onu bırakmaya değer biri/leri olursa.
Yalnızlık Allah'a mahsus insan bazen yalnızlığı kaldıramaz ya da Alisir sosyallikten uzaklaşır bu dengeyi iyi saglayabilirsen yalnızlık iyidir.
Allah iyi günler göstersin tatlım dert etme
Çalışıyor musun? Hangi şehirdesin?
Buraya boşuna yazmışsın sorunlarını kedilerinle paylaşabilirsin
Abla sosyalleşmeye çalış istiyorsan iş veya normal hayatında ama olmuyorsa zorlama biri aniden çıkar karşına merak etme birinin seni üzmesinden iyidir belki de yalnız kalmak.
Yapay zeka var konuşabilirsin onunla
Normal insan sesiyle konuşan yapay zeka motoru var mı bildiğin? bazen bir şeyleri tartışmak istiyorum ama biriyle tartışsam anlamaz.
Bilmiyorum
gpt sordum o da bilmiyor 😄 Henüz bu denli gelişmedi o zaman. Alexa gibi karşılıklı conversation app lazım. İyi olurdu.
Tavsiye etmem. Yapay zeka en tehlikeli araçlardan birisidir.
haklısın uzun zaman yalnız kalınca bir garip hissediyor insan zamanla kırarsın tabularını
23 yaşındayım evliyim eşim sürekli işte be de öyle ailemle çok yakın değilim ben de yalnız sayılırım hayta benim de yalnızm diye ağladığım oluyor saçma şekilde
Seninki de kötüymüş
disari cik ve arkadaş edin korkma herkes kötü değil. koca dunyada.. vardir sevip anlasacagin birsuru insan
Kesinlikle katılıyorum
Geçer biraz kalbinle değil de maalesef diğer herkes gibi kasıklarının altıyla hareket edersen😪
sağlam iyi 1 tane arkadasa ihtiyacın var onunla kırılır bence bu
Durumumuz nerdeyse tamamen aynı belki ortak kaderimiz sayesinde arkadaş oluruz🥰
Kalbinin sesini dinleyip ve tabiki cesur olup bir yerden aramak ve başlamak gerek.
Mutlu isen sıkıntı yok, düzgün insanda pek kalmadı
Bence en güzeli budur. Hiç huzurunun kaçmasına fırsat verme
bir an önce sosyalleşmen gerek, ilerleyen zamanlarda daha kötü sonuçlar elde edersin
Bence kendine sosyal çevre edin psikolojik olarak destek alman lazım hemen.
Kediler arttıkça delircen abla arttırma kedileri
Zor olur zamanla daha fazla alışırsın sonra kimseyi kabul etmezsin
maalesef bi sùeden sonra insanlarla tanişamiyosun yalnizliğa alistigin için
Yaşım 32 hiç evlilik yapmadm bende aile evinden gitmek istiyorum eğer evlenmeyi düşünüyorsan seni tanımak görüşmek ve evlenmek istiyorum
İnsanların %99.99'u sosyal, sen neden asosyalsin?
Çevre edin bol bol.
Ben farkliymisim demekki her insan aynı mi? Ayrica yorumlardan görüyoruz ne kadar sosyal insan olduğunu
Onlar sen üzülme diye böyle yazıyorlar. Şimdi sosyalleş. Spora vs ye git.
Yalnızlığını sevmekle başla her şeye
Sen negatif düşünüyorsun ondan böyle
Helal olsun
Böyle devam et
Yalnızlık iyidir devam et
Gerçekten de senle sohbet etmeyi isterim?
Bende yalnızlığı çok seviyorum ya
Ben de yalnız yaşıyorum kaderimiz
Sana bir arkadaş lazım
kırılır zaman geçtikçe
Bazıları hemen hemen ben ah be