Ne zaman beni üzen bir şeyi dile getirsem, tartışmanın sebebi ben oluyorum. Benim gibi olan var mı?

Hiçbir zaman hissettiklerim için bir özür duymadım.

Güncellemeler
4 ay
Ve bunu yapanlarda ailense..
Ne zaman beni üzen bir şeyi dile getirsem, tartışmanın sebebi ben oluyorum. Benim gibi olan var mı?
Cevapla