Çok hassas ve duygusal bir insanım, bu yüzden kötü oluyorum. Haksızlık değil mi?

Hayatım boyunca hatırlamıyorum birisine alttan alttan laf sokuşturduğumu , incittiğimi veya kırdığımı. Ben herşeyi çok ince düşünen birisiyim. Bana yöneltilen en ufak kötü bir şeyi ciddiye alıp ağlarım.

Böyle durumlarda sürekli espiri yaptıklarını iddia edip , ben kırılınca da çok abartan ve kötü tarafın benim olduğumu iddia ederler. Sizce haksızlık değil mi?

Güncellemeler
+1 yıl
Soru başlığım adminler tarafından değiştirilmiş, daha fazla anlatım bozukluğu olmuş. 🙂 Artık cevap vermesinizde olur 🦋✨
Çok hassas ve duygusal bir insanım, bu yüzden kötü oluyorum. Haksızlık değil mi?
Cevapla