Isyerinde sanki bana çok hassas davranıyorlar gibime geliyor, niye ben bozuk bir insan mıyım?

Herkes değil ama yönetici seviyesinde olanlar, sanki çok fazla hassas davranıyorlar beni. Niye ben kırılacak bir vazo muyum? Hemen depresyona falan girerim diye mi korkuyorlar? Ben de hiç bir şeyden memnun olmuyorum değil mi? 🤣 Daha önce işyerinde ağladığım olmuştu bu arada, gizli saklı da ulu orta da 🤣

Isyerinde sanki bana çok hassas davranıyorlar gibime geliyor, niye ben bozuk bir insan mıyım?
Cevapla