Ben nerede yanlış yapıyorum? Neden saf , salak gibi görüyorlar beni ya ! ?

19 yaşındayım ama çocukluktan beri hep dürüstlükten yanayım. Yalandan kaçınırım kimse için kötü düşünmem. Hatta kuşlar yerde yem yiyor diye onları kaçırmamak için yolunu değiştiren bir insanım.. Herkesle iyi geçinmeye calışıyorum herkesi sevmeye calısıyorum. Mesela yemek paramı kendim yemeyipte arkadaşıma vermişliğim bile oldu geçenlerde. Ben nerede yanlış yapıyorum? Neden beni salak ve saf yerine koyuyorlar anlamış değilim. ?
Ben nerede yanlış yapıyorum? Neden saf , salak gibi görüyorlar beni ya ! ?
Cevapla