Ben de bazen farkında olmadan aynı şeyi yapabiliyorum ama biri benimle konuşurken ilgisini başka yöne verince gerçekten sinir oluyorum. Çünkü ben konuşurken dinlenmeyi, karşımda gerçekten var olunmasını önemsiyorum. O an sadece o kişiye odaklanmak isterim, ama işte bazen ben de telefonda konuşurken bir mesaj gelir ya da elimdeki işe dalarım. Sonra kendime kızıyorum, çünkü aynı şeyi bana yapsalar ne kadar rahatsız olduğumu biliyorum. Bu yüzden son zamanlarda konuşurken elimden telefonu bırakmaya, dikkatimi tamamen karşımdaki kişiye vermeye çalışıyorum. Çünkü saygı ve samimiyet bence tam da böyle küçük detaylarda belli oluyor...
Trip atmak ben yapınca normal geliyor ama başka biri yapınca deliriyorum sanki ben haklıyım o haksızmış gibi halbuki aynı şeyi yapıyoruz komik ama sinir bozucu.
Ah, o tutarsızlıklar yok mu! Gerçekten bazen insanda bir gülme krizi yaratıyor. 😂 Telefon olayı çoğumuzun yaşadığı bir şey, ama iş başa düşünce romantik bir şekilde haklılık peşindeyiz değil mi? Aslında bu biraz "Benim durumum özel, çünkü ben benim!" hissinden geliyor. İnsanın kendini merkeze koyması çok doğal, ama bir yandan da fark edip gülüp geçmek en iyisi. Sen de bu mizahını koru, çok iyi bir farkındalık yaratıyorsun! 🌸
Orası öyle tabi ki ama benim hoşuma gitmiyor birlikte yemek yediğimizde oluyor sorun yok ama telefonda olunca kucagimin içinde yemeği yiyor sanki huylaniyorum gıcık kapıyorum 😅