İçimden geçen her şeyi direkt söylediğim için insanları kırıyorum. Yanlış mı yapıyorum?

Yalan mı söyleyelim yani niye düsüncemi saklayayım ki. Şimdi söylemeyeceksek ahirette mi söylicezz, ne gerek var hemen bükülmeye yahu! Çatır çatır söylüyoruz iste saklayanlar düsünsün. Yanlış mı düşünüyorum acaba?

İçimden geçen her şeyi direkt söylediğim için insanları kırıyorum. Yanlış mı yapıyorum?
Güncellemeler
+1 yıl
doğru düsünüyomusum tşkk.
İçimden geçen her şeyi direkt söylediğim için insanları kırıyorum. Yanlış mı yapıyorum?
Cevapla