Yıllardır geçmeyen sosyal fobi nasıl yenilir?

Kalabalık ortamlarda asla konuşamıyorum arkadaşlar. İş yerinde toplantımız olurdu 90 kişi olurduk, herkes mutlaka bir şeyler söylerdi ne sıkıntıları var vs. Ama ben asla konuşamazdım. Sonra işten ayrıldım çok sosyal ortamda yapamadığım için. Okul zamanı da böyleydim. Öğretmenlerimden çekinmezdim ama sınıf kalabalık olduğu için asla konuşamazdım. Minibüste de aynı şeyi yaşıyorum. 32 yaşına gelmek üzereyim, asla müsait bir yerde diyemiyorum benim ineceğim yere yakın biri iniyorsa ben de onunla beraber iniyorum. Ama az kişinin olduğu ortamlarda konuşuyorum daha rahat oluyorum. Bu durumdan dolayı üniversiteyi örgün okumayı düşünmedim aöften okudum inanın 300'e yakın bir puanla aöf okudum, aslında puanım örgüne yetiyordu. Şu an çalışmıyorum da sürekli insanlarla iç içe olmak gerekiyor diye. Evdeyim. Bu durumu nasıl aşarım bilmiyorum kaç yaşına geldim hala aynı. Sosyal fobi nasıl yenilir?

Yıllardır geçmeyen sosyal fobi nasıl yenilir?
Cevapla