Sosyal fobi nasıl yenilir (sonuna kadar okuyun lütfen) ?

Kendimi bildim bileli böyleyim. İlkokulda sınıf arkadaşlarımla takılmak yerine hayvanlarla oynardım. Ortaokulda bir süre sıra arkadaşım bile olmadı. beni de aralarına çağırdilar ama ben hiç konuşamadım. Eğer sınıf arkadasim bana yürümeseydi son iki yıl da arkadaşşız kalacaktım. Liseye geçtim ve bu sefer gerçekten de arkadaşlığı denedim. Ama topluluğa gelince hep sözü kesilen taraf oldum. Daha sonra bestimin:sıra arkadaşımın bir pislik olduğunu fark ettim. Ben yemek yerken ona teklif sunarsam yarısına kadar yiyordu. Teklif sunmazsam kendisi istiyordu. O tost benzeri şeyler yediği için ben ondan bir şey alamadım. Teklif sundu ama doğal olarak reddettim. Herkesin dedikodusunu yapıyordu. Bu davranışlar yaklaşık 1 ay sonra oldu. En son denemeye geldik. İlk deneme kelebek değildi. Benden kopya çektiğini fark edince onunla kavga ettim. Pek çok yönden ayrılmamız daha kârlıydı. Daha sonra gruplara girmeyi tekrar demedim. Ama ümidim kırılmıştı. Hep sözüm kesiliyor, konuşurken söyleyecek söz bulamıyordum. Aynı zamanda gruplara katılmaya karar verdiğinde karnım fena ağrıyordu. Üniversiteye geçtim ve hala aynı durumdayım. Mesela bugün bir sunum yapmam lazımdı. Canlı ders olmasına rağmen elim Ayağım sesim titredi ve karnım inanılmaz ağrıdı. Ünite geçtim ve benzer bir durumla karşı karşıyayım. Benim sadece bir kankam vardı. Hep beraberdik. Lakin o'nun evli bir adamla gizli ilişkisi olduğunu öğrendim ve onu terk ettim. Eğer mümkünse eşini bulup konuşmak istiyorum. Yakında finaller var ve büyük ihtimal üniversiteye dönücem. Ama tek bir arkım bile yok Help me lütfen ! Başkasının açtıgı konuda konuşurken cevap bile bulamıyorum (ikili konuşmada biri)

Sosyal fobi nasıl yenilir (sonuna kadar okuyun lütfen) ?
Cevapla