Hiç yaptığınız bir iyilikten dolayı pişman oldunuz mu?

Ben kime iyilik yapsam pişman oluyorum en iyisi kıskanç menfaatçi ve bencil olmak iyilik yapmak pişmanlık getiriyor iyilik yapıyorsan da hiç tanımadığın görmeyeceğin insanlara yapacaksın

Güncellemeler
6 ay
Çok bildiğini sanıp hiç bir şey bilmeyen cahiller bana ahkam kesmesin
Hiç yaptığınız bir iyilikten dolayı pişman oldunuz mu?
Cevapla