İyilik yaptığınıza pişman olduğunuz biri oldu mu?

saçma sapan kategoriye alma kişilik karakter olacak...
He oldum 😂
Ya ben işten çıktım markete gidicem dedim kız da benimle geldi işte dedi madem ödeyecen benim de hesabı öde iki çikolataydı dedim tamam hani benim de fazla param yok sıkıntı etmedim gitti 6 tane daha aldı ses etmedim çıkarken de diyor ki keşke önceden söyleseydin de Doritos da alırdım 🤣🤣🤣
Mal mı ne cidden yedikleri helal olsun zerre bir şey demiyorum bugün de mesaj atmış işte para lazım da canım sıkılıyor dedim bende yok... Cidden pişman oldum 😂 ne kadar mide bulandırıcı insan tipi cidden.. üstüne de bir gün Adıyamana gideriz masraflar senden dedi 🤣 dedim he senin için çalışıyorum ya zaten slk 😂
İyilik yaptığınıza pişman olduğunuz biri oldu mu?
Güncellemeler
4 ay
Bide bugün adama diyor ki bana et dürüm sipariş edeceksin maaşlar yatınca 🤣 Adamda ses çıkmayınca dedim tamam buda anlamış bunun ne tür insan olduğunu 😂🤣
İyilik yaptığınıza pişman olduğunuz biri oldu mu?
Cevapla