Bugün arkadaşla yemek yedik. Arabanın oraya geldik. Biri park yeri arıyor bakınıyor. Biz de aradık epey o yüzden biz çıkacağız siz yerimize park edin dedim. Teşekkür edip olur dedi. Çıkacağım solum kapalı geriye gidip sağ dönüp çıkacağım oradan da arabalar geliyor. Arkama geldi durdu geriye çıkamıyorum kitlendik kaldık ben çıkamıyorum o giremiyor öbürleri geçemiyor. Biraz geriye gitti geriye geldim sağ kırıp hareket edeceğim sağımdan önüme atladı. Laf soktum istersen bekleseydin ben çıkıp öyle girseydin diyerek teşekkür ederim dedi önüme kırıp girdi biz kafayı yedik ve arabaya vuracaktı milim geçti. Gelen öbür arabadaki çocuklar abi arabaya vuracaktı sanki yerini alacağız başka yer mi yok dedi. Sorma gel ben çıkıyorum dedim dediğimize pişman etti. Uzun lafın kısası bazen iyilik ve ince düşünmek yerine ne hali varsa görsün demek daha iyi olabiliyor 🙃

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer