İyilik yaptığınıza hiç pişman oldunuz mu?

Bugün arkadaşla yemek yedik. Arabanın oraya geldik. Biri park yeri arıyor bakınıyor. Biz de aradık epey o yüzden biz çıkacağız siz yerimize park edin dedim. Teşekkür edip olur dedi. Çıkacağım solum kapalı geriye gidip sağ dönüp çıkacağım oradan da arabalar geliyor. Arkama geldi durdu geriye çıkamıyorum kitlendik kaldık ben çıkamıyorum o giremiyor öbürleri geçemiyor. Biraz geriye gitti geriye geldim sağ kırıp hareket edeceğim sağımdan önüme atladı. Laf soktum istersen bekleseydin ben çıkıp öyle girseydin diyerek teşekkür ederim dedi önüme kırıp girdi biz kafayı yedik ve arabaya vuracaktı milim geçti. Gelen öbür arabadaki çocuklar abi arabaya vuracaktı sanki yerini alacağız başka yer mi yok dedi. Sorma gel ben çıkıyorum dedim dediğimize pişman etti. Uzun lafın kısası bazen iyilik ve ince düşünmek yerine ne hali varsa görsün demek daha iyi olabiliyor 🙃

İyilik yaptığınıza hiç pişman oldunuz mu?
İyilik yaptığınıza hiç pişman oldunuz mu?
Cevapla