Keşke yapmasaydım dediğiniz, yaptığınıza pişman olduğunuz bir iyilik oldu mu?

Keşke yapmasaydım dediğiniz, yaptığınıza pişman olduğunuz bir iyilik oldu mu?

Ben duymadım açıkçası. Hatta o iyiliği yaptığımın akşamı basit başka bir meseleden dolayı dünya laf yemiştim. Yine de pişman değilim. Hele bu sevdiğiniz insan için ise daha çok isteyerek yapıyorsunuz.
Tek korkum bu yaptıkları bir süre sonra ona karşı saygı ve sevgimi bitirecek. Neyse hayırlısı ne diyelim.
Pişman olmadım çünkü iyilik yapmak, sonunda iyilik yaptığın kişinin buna değmeyeceğini anlasan bile yapınca insana huzur veren bir şey. Evrene ne verirsen onu alırsın. İyilik verirsen iyilik görürsün bir şekilde. Hiçbir şey karşılıksız kalmaz.
@TOKAREV Evet, maalesef bazen öyle olmuyor ama sabredeceğiz. Bir şekilde yaptığımız iyiliğin bize geri döneceğine inanıyorum. Belki dönmüştür bile ama biz fark etmemişizdir ☺
İnşallah, teşekkür ederim. Ben de sizin için aynı şeyi diliyorum 😊
Cevap
16Cevap
Sonucu benim açımdan kötü dahi olsa yaptığım hiçbir iyilikten pişmanlık duymadım. Hayır.
Bu yüzden iyilik yapmıyorum
Öf evet. Komşum karısı dövüyordu. Kadını kurtarmak için adama 2 tane yapıştırdım. Adam gitti darp raporu aldı. Karı koca benden şikayetçi oldular :D
Böyle bir şey için pişman olmamak gerekir sen üstüne düşeni yaptin geri kalanı onların beyinsizliği
İyi niyetimi çok suistimal etttiler ama yinede olmadı bir beklentiye girmem bir şeyi yaparken ha karılir miyim kırilırim uzulur muyum uzulurum ama pişmanlık duymam
Ya yaptığım iyilikten ben pişman olmam kolay kolay ama 2 tane arkdasim vardı lisede beni sırf wglencesine tün okula rezil etmişlerdi helal etmiyorum onlara
İyilik yap denize at, balık bilmezse Halik bilir diye bir söz var. Ben üzerime düşeni yapmışım, kişi pişman etse de Yaradan görmüştür.
Evet bir musteriye indirim yapmistim ama bana fotoğrafli donus istememe ragmen gondermemisti. Helal etmiyorum
Edebiyata gerek yok duydum hatta üstüne kötülük yaptım
pişman değilim iyiliği karşımdaki bilsin anlasın diye yapmam zaten
Yapilan iyilik evvela Allah'in rizasini kazanmak icin yapilir. O yüzden pişman olmam.
iyilik yap denize at derler ama feci bi şekilde yaşadığım olay bu sefer dedirtmedi
Evet iyilikten maraz doğar
Yok demem pek. Dediğim oldu tabi.
yaptigim iyiliklerden cok pisman olmuslugum var ne yazik ki
Çoook. Ama bunların karşılığını hep almışlardır.
Duymuşluğum var
Pişmanlık duyarsam kötülük yaparak telafi ederim
Evet keşke yapmasaydım dediğim şeyler yaptım.
Çok oldum ve muhattabı kestim zaten
Evet oldum bu yüzden artık iylik yapmıyorum
evet
Hayır
Hemde çok pişman oldum
Duydum
Hayır yaptığım şeylerden pişmanlık duymam
Çokkk olmuştur
Evet duydum
olmadım
Çok oluyor
Evet oldu
hayır
Evet maalesef 🙄
Duymuşumdur elbet
Olmadı.
Bir cok defa
duydum
Evet
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?