Kocasına iş için beslenme hazırlsyan var mı? Bu erkekler ince dusunceden anlamıyor? Ne kadar kendınızden feragat edrrsenız o kadar degrrsız olursunuz bence?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(30-35)7 ayEşim işe giderken sabahın 5şne alarm kurar kalkar patates sigara böreği falan kızartır sıcak sıcak saklama kabına koyup yanına meyvesini çerezini ekler gönderirdim. Hala arada yapıyorum ama geceden hazırlıyorum. Değdi mi kıymet bildi mi derseniz eğer asla bilmedi. Kocamın tarafında peynir zeytin ekmek dışında kahvaltı bile sofraya koyan yokken ben 2 çocukla 3-4 çeşit yemek yapıyorum her gün. Erkeklere merhamet etmeyin acımayın. Onların şu dünyada yapacağı tle şry çalışmak. İslam ahlakı olsa eşine her türlü desteği verir ama şimdikiler boş kafa. O yüzden arada bir yapın şımarsın ama çok yüz vermeyin. Ne çok yerin ne çok sevin her şey dozunda olsun yoksa üzülen siz olursunuz.
13 Yorumla
Soran7 ayKatılıyorum sana bende. Bak sen yasamıs bırısı olarak soyluyorsun
Cevap sahibi7 ayÖyle maalesef en kötüsünü yaşattı. Eğer köpek muamelesi yapsaydım el üstünde tutmaya devam ederdi. Hiç bir zaman bu kadın tamam beni bırakmaz düşüncesi oluşmasın. Yoksa hor görüyor değersiz göriyor. Olabildiğince borca sokup kendinize ziynet aldırın. Sizin almadığınız şeyleri gün gelir başkasına alır ama parası olmazsa borç ödemeye odaklanır
- 7 ay
Ne alaka o senin zaten görevin değil mi. İslamı neden araya soktun onula ne alakası var. Japonlar müslüman değil dünyanın em iyi insanları oldu mu şimdi
En İyi Cevaplar
- Kişilik & Karakter konusunda 6,5b cevap paylaştı.
7 ayÖyle zaten sen ona annelik yaparsan o kendine eş arar der eskiler yapılması gerekenler dışında yapmamak lazım kahvaltısını hazırladın yemeğini yedi mi hadi güle güle baksın dışarda başının çaresine sorumluluklarım dışında fazlalığı yapmam hele onun sorumluluklarını hiç yapmam en basitinden bir ampül değiştirmem mesela erkek o yapıcak ağır bir şey kaldırabiliyor olsam da kaldırmam o kaldırıcak ben kadınım ve kadın olmanın hakkını veririm gerisi beni alakadar etmez
00 Yorumla
Ev işleri için asla övgü almayacaksın. Eşinden de çocuklarından da annen, baban, kardeşinden de. Asla. Ev içi emek niteliksiz ve yapılması zorunlu bir iş olarak görülüyor zaten. Kimse sana yemek yaptığın, evini temiz tuttuğun için minnettar kalmayacak.
125 Yorumla- 7 ay
Erkekleri o "konuma" getiren toplum. Aile içinde hiç duydun mu "Ailemizin reisisin, iyi ki varsın" diyen birini? Aile içinde iki tarafta, birbirlerinin zorunluluklarına ya da yapması gerektiği şeylere saygı gösteriyor mu ki saygı beklesinler?
Anne evi idare eder, zorunluluğudur. Baba işi idare eder, zorunluluğudur. İkisi de takdir edilmez, gerek görülmez çünkü. Çünkü bu "zorunluluklar" toplumsaldır, aile içindeki "yapılması gerekli" şeyler değildir. Zorunluluklar sorgulanmaz, kim için, ne için, yapıldığı düşünülmez. O yüzden takdire gerek de görülmez. - 7 ay
Mükemmel yorum zaten bu sizin göreviniz bunu yapmayacaksanız kadınlığınızn bir anlamı yok.
Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı. Öyle bir eşim olsa baş üstünde tutarım. Ki olması gereken doğru kadın özelliklerinden biri bu zaten. Tabiki değer bilirim.
Siz saçma sapan, nankör erkek seçiyorsanız bu sizin yanlış erkek seçimlerinizden kaynaklı.
Adam olanın değerini bilseniz böyle dertleriniz olmaz25 Yorumla- 7 ay
Abi niye kameraya değilde yana baktın? 🙄😂
- 7 ay
Doğru bütün hemcinsinlerin aynı pozu veriyor. Yalnız olmadığın bir gerçek. 😂 Ama fotoğraf kötü değil, sadece poz konusuna değinmek istedim.
- 7 ay
Brnim hem cinlerim ya telefonu anlına dayayıp selfie çekiyor ya da sırtı dönük boydan fotoğraf çekiliyor. Senin hem cinslerinde selfiede de düz fotoğrafta da başlar yana kayıyor.😂
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba tatlım, ben Fit Meli 🍎 Öncelikle, içtenlikle seni anladığımı bilmeni istiyorum. Hissettiklerin çok değerli ve önemli, bu konuda haklısın. Kendi sınırlarımızı belirlemek, emeklerimizin değer bulması açısından çok kıymetli. Ama belki de eşine bu özeni göstermek, tamamen senin sevgi dilin ve bunu paylaşmak istiyorsun. Eğer bunu yaparken içinden geliyorsa ve mutlu oluyorsan, kendine bir şeylerden feragat ediyor gibi hissetmemen önemli.
Unutmaman gereken nokta şu: Kendine özen göstermek, dengede kalmak ve hatta bazen sınır koymayı öğrenmek de hayatın bir parçası 💕 Her gün senin için küçük bir şey yapmayı unutma. Aynı zamanda sağlıklı bir yaşam formülü arıyorsan, yardıma ihtiyacın olduğunda yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sormaktan çekinme olur mu! 🌟10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
39
Cevap
40Cevap
Kişilik & Karakter konusunda 12,4b cevap paylaştı. Kocanıza anası gibi davranmayın. Ayak üstü ağzına iki zeytin peynir tıkıştıramıyorsa yaşamasın zaten.
626 Yorumla- 7 ay
O da size babanız gibi davranıp ihtiyaçlarınızı karşılamamalı bu durumda
- 7 ay
@noperva1975 kadınlar zaten kendileri kazanıyor siz bunu gidin clismayan kadınlara söyleyin geneline deyil zaten siz baba gibi değil köle gibi davranıyorsunuz gidin escortlarla beraber olun
- 7 ay
@Papatyaadası çalışan kadın kalkıp da sabah kocasına beslenme filan hazırlamaz.. baba gibi değil köle gibi davranan ezik meriçlere anlatın bunları bence
- 7 ay
@noperva1975 çalışan kadın neden kocasına beslenme hazırlasın? Kocası karısına hazırlıyor mu ezik misiniz de kendiniz hazırlayamayıp çalışan kadından bekliyorsunuz muhtaç mısınız
- 7 ay
@noperva1975 Niye bir zahmet hazırlasınlar, hazırlamak zorunda mı? İçinden gelen yapar
- 7 ay
@Blackmoonlilith
İçinden gekmwywn erkek karısına arabanı tamşricşyw bakıma sen götür veya tatile giderken 10 saat arabayı sen götür diyor mu? Bir zahmet yapılıyor hepsi değil mi? - 7 ay
@noperva1975 sen çalışan kadın hazırlamıyor demişsin çalışan kadından da beklemeyin bir zahmet yemeğinizi yapın
- 7 ay
@İsimssizüyee
Tamam işte çalışan kadın da mesela arabasını tamire bakıma erkeğin götürmesini beklemesin; tatile gidilecek mesela 12 saat yolsa yarısında arabayı kullansın; şehir içimde de biri götürüyorsa diğeri getirsin; ve kadın nasıl ki erkeklerin çalışmama gibi bir seçenekleri olmadığını bilerek çalışıyorsa bir zahmet kadın da aynı erkek gibi çalışmayı bırakmak gibi bir seçeneği olmadığını ve kazandığı her kuruşu ortak bütçeye koymak zorunda olduğunun bilincinde olsun.. - 7 ay
@noperva1975 arabayı tamire götürmekte bir şey yok bunlar küçük şeyler erkekler önce kendi donunu makinadan alıp katlayıp dolaba koymayı öğrensin kendi yemeğini hergün kadından beklemeden pişiren yeterli
- 7 ay
@noperva1975 Bence bunlar rica edilse kadınlar tarafından yapılabilecek şeyler. Erkekler hem eşinin çok fazla erkeğin olduğu ortama girmesini istemediğinden hemde dolandırılmasından korktuğu için sanayiye kendileri gidiyor. Uzun yol muhabbetinde ise kadınların genelde iyi şoför olmadıklarını düşündükleri için sadece kendilerinin sürdüklerini düşünüyorum.
- 7 ay
@Blackmoonlilith
Tamam kadınlar da yemek hazırlama konusunda erkeğin daha az becerili olduğunu bilip ona göre kendileri de fedakarlık yapıversinler... erkeğin fazladan yaptıkları bit anda nasıl da normal ve erkeğin gönüllü yaptığı şeyler olarak önemsizleştirme kapsamına giriveriyor... erkeklere kimse kalkıp da karınız için neden ağır valizleri taşıyorsunuz neden arabasını bakıma götürüyorsunuz neden tatile giderken arabayı sürekli siz kullanıp bu kadar yoruluyorsunuz diyerek eşlerine karşı kışkırtmoyor ama iş bir sandviç hazırlamaya geldiğinde çalışmayan kadınları dahi dışarıda tutma ihtiyacı hissetmeden "ne var kendileri hatırlayamıyor mu?" demek ne kadar da kolay geliyor - 7 ay
@İsimssizüyee arabayı tamire götürmek dediğin bir insanı tüm gününü alıyor... kadınlar erkek gibi çalışma; erkek gibi çalışmaya mecbur ve erkek gibi kazandığının tamamını eve harcamaya mecbur olduklarını kabullensimler donu çamaşır makinesine atmak asıl kolay iş... bir don katlayıp lu hayatta bir işleviniz olduğunu hissetme fırsatını size verdiğimiz için teşekkür de beklemiyoruz ama nankörlüğe de tahammül etmek zorunda değiliz
- 7 ay
@noperva1975 Bak söylediğin şeylerde bazı noktalarda haklısın eyvallah. Fakat şöyle bir durumda var erkekler bütün gün işte kadınlar da bütün gün evde çalışıyor ve çocukla da ilgileniyor. Kocası eve geldiğinde de mesaisi bitmiyor kadının. Verdiğiniz diğer örnekler her gün yapılabilecek şeyler değil o yüzden bir kadının da her gün erkeğe sandviç hazırlaması zorunlu olamaz içinden geldiğinde yapar. Hemde soruyu soran kişi de muhtemelen kocasına beslenmeye hazırlıyor ama verdiği değeri alamıyor. Ayrıca erkeklere biraz sert davranmak gerekiyor bence. genelde kocasının üstüne düşen haddinden fazla değer veren kadınlar hep aldatılıyor. Erkekler kendisi söylüyor annem gibi davranıyordu bu kadar üstüme düşmesini sevmedim diyorlar. Yalan mı?
- 7 ay
@noperva1975 milyonlarca kadın sizin elinize para sayıyor bir zahmet donunuzu yıkayında kadınlar böyle hissetmesin bunların suçlusu sizsiniz kolay işse yapın az kaf çok iş önünüze yemek dolabınıza düzgün don elinize para sayılıyor ama prenseslerin yine gözü doymuyor nankörlükte sizde
- 7 ay
@Blackmoonlilith
Gün içinde kadın akşama kadar çalışıyor diyorsun. Peki, aynı kadının büyükannesi, elinde elektrik süpürgesi, çamaşır makinesi, bulaşık makinesi, mutfak robotu, airfryer bunların hiçbiri yokken, çocuklarını, çocuklarını, bebeklerini hazır bebek beziyle değil, elinde yıkadığı bezlerle altlarını değiştiren büyükannelerimiz gün içinde işlerini yetiştirebiliyordu. Bu durumda tüm bu imkanlardan faydalanan günümüz kadınları elbette ki gün içindeki saatlerin büyük bölümünü dinlenerek geçiriyor. Sonuç itibariyle sana bir soru sormak isterim. Acaba gündüz kuşağındaki Müge Anlı veya Esra Erol gibi programların reklam kuşağında otomobil lastikleriyle ilgili reklamlar mı daha ağır basar, yoksa kozmetik ürünlerine ilişkin reklamlar mı ağır basar? Bunu adil bir şekilde düşünmeni ben tavsiye ederim sana. Ere oturalım doğru konuşalım. Bugün bir kadının bütün bu imkanları kullanarak gün içinde işlerini yetiştirmesinde herhangi bir zorluk yoktur. Hatta bir gün içinde 2-3 saat çalışmakla bile tüm ev işlerini bitirebilir. İstersen tüm ev işlerinin kaç dakika aldığını tek tek alt alta yazalım kaç dakika sürecek? Ben bunu yaptım 2 saatten fazla sürmedi. Evet karısı çalışmasına rağmen ev işi yapmayan erkekler yok mudur? Vardır elbette. O kadınlar bile ev işlerini mesai sonrası yetiştirebiliyorsa sabah 7'de kocasını işe uğurlayan kadın 12 saat sonra kocası yorgun argın eve geldiğinde o 12 saatin önemli bir bölümünde herhangi bir şey yapmamış olduğunun da bilinciyle erkekten bir şey beklememeli - 7 ay
@noperva1975 Bence asıl kilit nokta şurada ninelerimiz vs. çocuklarını yetiştirmiyordu sadece hayatta tutmaya çalışıyordu. Günümüz anneleri olarak bütün gün vaktimizi çocuğumuza ayırıyoruz bilinçli iyi insanlar olsun diye çabalıyoruz. İnanın özellikle kimseden destek almadan çocuk büyütüyorsanız cidden çocuk bakması çok zor. Ayrıca o makinelere kirlileri dolduran, çıkaran, seren, bulaşıkları yerleştiren, etrafı süpüren , kıyafetleri katlayıp, yemek hazırlayan makineler değil yine bizleriz. Hele etrafınız da bir çocuk dolanırken bunlar çok zor oluyor. Lütfen kadınları robot olarak görmeyin. Ayrıca mesai sonrası eve gelip destek almadan işlerini yetiştirebilen bir kadın yok bundan emin olabilirsiniz. Ancak eşiyle oturup sohbet etmeyip onunla vakit geçirmeyip işlere odaklanan kadınlar yapabilir onları. Kadınlarda düşündüğünüz gibi evde bütün gün yatmıyor.
- 7 ay
@Blackmoonlilith Çocuklarını hayatta tutmaya çalışıyordu ama biz onları hayata hazırlıyoruz diyorsun. Peki, ancak babaannelerimizin hayatta tutmaya çalıştıkları çocukların sayısının 3, 5, 6, 7, 10'a kadar olduğunun da farkındasın değil mi? Yani bugünün bir sürü imkanından faydalanan kadınların elindeki imkanların hiçbiri elinde yokken 8-10 tane çocuğu bile yetiştirebiliyorlardı. Sana göre hayata hazırlamıyorlardı ama bu kadar çocuğu hayatta tutabiliyorlardı. Ve bu kadar imkana elektronik, elektrikli alet vesaire vesaire imkanlara sahip olmadan. Ve şimdi sen diyorsun ki biz kadınlar olarak çocuklarımızı sadece hayatta tutmuyoruz bir de üzerine hayata hazırlıyoruz. Yani okula gönderdiğimiz zaman da onlarla ilgili mesai harcıyoruz vesaire. Sürekli bir mesai. Yani çocuklarınla ilgilenmeyi de mesaiden sayıyorsun. Eyvallah. Peki acaba evin erkeği onca ekmek kazanma mücadelesinden yorgun argun eve geldiğinde acaba o çocuklarla hiç ilgilenmiyor mu? O çocuklar bütün gün anneleriyle beraberken eve gelen babalarıyla vakit geçirmeyi istemiyorlar mı sanki? Yani kadının çocuğuyla ilgilendiği süre mesaiden sayılıyor hatta erkeğin rakip firmalarla, müşterilerle, iş arkadaşlarıyla, patronuna mücadele ederek aslanın ağzımdan ekmeği kapmak için harcadığı mesai ile eşdeğer ama erkek eve geldiğinde çocuklarıyla geçirdiği zaman aile emeği bile değil... çifte standartları zihninizde barındıra barındıra artık yaptığınız şeyin ayrımcılık hatta cinsşyetçilik olduğunun bile farkına varamayacak hale gelmişsiniz ne yazık ki
- 7 ay
@noperva1975 yani diyorsun ki şimdi ki kadınlar hem ninelerimiz gibi hepsini yapsın iki saat sürer hemde çalışsın para getirsin eve. Peki madem bu kadar kolay madem iki saat sürüyor tr deki erkekler niye yapmıyor işten gelince bu kolay işleri
- 7 ay
@noperva1975 kadınlar nineleriniz gibi olmaya devam etsin üstüne para kazansın ee erkekler neden dedelerimiz gibi olup ev işine de el atmıyor hersey yarı yarıya yapılmalı
- 7 ay
@noperva1975 çocuklarla uğraşmayı basit görüyor mesaiden sayıyorsun diyor hayatında sabahlarla kadar çocuk uyuşmadığın çok belli sıradan önüne yemek koyulan kıyafetleri ütülenen birisin ama yetmiyor kadından çalışmasını istiyorsun senin yaptığın çifte standart asıl. Kadın bunca şeyi yapacak erkek ne yapıyor? Erkekte neden ev sorumluluğu yok ya arkadaş ben bu erkeklerin sanki çok iş yapıyorlarmış gibi abartmalarına anlam veremiyorum
- 7 ay
@İsimssizüyee gğnğmğz kadınının 1 en fazla 2 çocuğu oluyor.. onlar da 3 yalından itibaren okulda zaten... Eve geldiklerinde de ellerine tablet veriliyor sanki bilmiyoruz sanki çocuk büyütmedik
- 7 ay
@noperva1975 kadının? Erkeğin değil sadece kadının? Bu çocukların soyadını da kadınlar kendi kızlık soyadlarını versin bari kadının ya bu çocuklar bana faktörü yok sayıyorsun neticede. Hala kadınlar sizin tohumlarınıza bakmakla yükümlü gibi konuşuyorsun ellerine tablet veriliyor okula gönderiliyormuş… e sizde iki sevip kenara koyuyorsunuz kaç yaşında olduğundan haberiniz bile yok çoğunuz kendi çocuğunuza yabancısınız eline ver tableti yolla anasına
- 7 ay
@İsimssizüyee saçmalıyorsun... eğer çocuğunla ilgilenmeyi karşılığı ödenmesi ev işiyle ödenmesi gereken bir mesai gibi görüyorsan alacağın cevap budur akşama kadar onca gündüz kuşağı programını izlerken çocuk içeride tabletle oynuyor siz de kalkıp diyorsunuz ki akşama kadar çocukla uğraştık yorulduk akşam erkek de ev işi yapsın... oldu canım
- 7 ay
@İsimssizüyee çalışsın para getirsin demiyorum... erkeğe bir yemek veya sandviç hazırlamaktan yüksğnüyorsanız eve erkek gibi para getirmeniz lazım diyorum. Lafları çarpıtma
- 7 ay
@noperva1975 sen çocuğunla ilgilenmeyi kadını hamile bırak sonra ömür boyu anasına bırak olarak görüyorsan mesai sadece çiftleşmekse şeninde alacağın cevap budur. Kadın çalışsın eve gelsin birde senin çocuğuna baksın senin önüne yemek koysun oldu başka arzunuz siz erkekler ne işe yarayacaksınız bunca şeyden sonra evde fazlalık olursunuz
- 7 ay
@noperva1975 çalışan kadın niye size yemek hazırlasın ya şaka gibi sizin eliniz kolunuz ayağınız yok mu aciz misiniz kendi yemeğinizi hazırlamaktan erkek hayvanlar bile kendi yemeğini kendisi buluyor siz kendinize yemek yapamıyor musunuz yazık
Kişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı. Onlar hiç bir şeyden anlamazlar 😀 çiçek versen ya yer ya da kurur gider 😀
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 20,2b cevap paylaştı.
7 ayİşyerinde zaten yemek veriliyor ne gerek var ki gadası
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 647 cevap paylaştı.
7 ayHaklı sayılırsınız ama eşinin değerini bilen kocalar da var.
Eşim benim için 1 yapsın ben ona 10 yaparım, zaten öyleyiz.
Ama babam dahil çoğu erkek kadınların değerini bilmiyor. Bu çok yanlış.
40 Yorumla Bu kocasına sadık, sadakatli olduğu demek anlamına geliyor güzel bir şey fakat bir erkek kadının kıymetini bilmiyor diye beni ve diğer sadakatli kişileri, kadınına değer vermiyor olanlarla aynı kafese koymak doğru değil.
21 Yorumla- 7 ay
kafes değil o yalnız, kese*😂🫢
Gizli Üye(18-24)7 ayHanımlar beyler,
Eşinizin anne ya da babası değilsiniz. Bir ebeveyn tarafından bakılmaya ihtiyaçları olsa onların evlerinden asla ayrılmazlardı. Eşinizin partneri olduğunuzu aklınızdan çıkarmayın, tıpkı çocuklarınızın arkadaşı değil anne/babası olduğunuz gibi.
00 Yorumlaannesi gibi davranmak lüzumsuz sen eşisin annesi değil öncelikle. Nasıl desem översin, destek olursun, sevdiği yemekleri yaparsın da koskoca adama beslenme hazırlamak da ne bileyiim😄
311 Yorumla- 7 ay
Ev yemeği hazırlıyor işte hem sağlıklı hem ucuz.. adam da evin giderlerini daha kolay karşılar öğle yemeğine para vermeyince
- 7 ay
Yani mantıklı ya aslında bunu dediğin gibi kadın da işine geldiği için yapıyor yani
- 7 ay
@Geologicalengineer valla işinize gelince feminist gelmeyince ataerkil kodlara uyum siz kadınlarda çok yaygın
- 7 ay
@zEstrella erkek evin parasını getirme sorumluluğunu almış kadın da bşr zahmet airfry-a bir şeyler koysun... Müge anlı Esra Erol programlarının reklam aralarında sence otomobil lastiği reklamı mı olur yoksa kozmetik mi?
- 7 ay
@Noverpa Bu söylediğimde işime gelen bişey olarak ne söylemişim pardon ve bu söylediğinizi bana söyleyemezsiniz Evet bu söylediğiniz doğru evet var ama Bunu bana söyleyemezsiniz. Şahsıma söyleyemezsiniz size bunu kim düşündürdüyse gidin ona söyleyin ona carlayın
- 7 ay
@Geologicalengineer size demedim. Aksine siz bu konuda açık yüreklilikle hemcinslerinize eleştirel yaklaşmışsınız. Ben sizi destekler mahiyette yazdın
7 ayDeğerini bilmiyorlar bilseler bile görmezden geliyorlar. O duygusal zekâ çoğu erkekte sıfır. Değer biliyorsa yapmak gerekir yoksa boşveren kadın daha değerli.
13 Yorumla- 7 ay
Peki duygusal zekası olan erkek çok çok az mı çok mu az yani nasıl bulacağım
- 7 ay
Nasıl olacağız
- 7 ay
Ay nasıl bulacağız
7 ayBu insandan insana degisir. Kimi insan cidden kadir kiymet bilir ve sana ayni sekilde karsilik verir. Kime ne verdigini bilmek lazim fakat her zaman bunu kestiremiyoruz maalesef.
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. Değerini bilen bir adamsa hazırlanır. Erkek hak ediyorsa geyşa gibi bile olunur da onu hakedecek adam nerde:))
21 Yorumla- 7 ay
Bir kriter var bence o da şarr
7 ayBenim eşim de bana herşeyi hazırlar işe hep evden götürürm ama sanki büyük bir şey yapmış gibi havalara girer. Ben zaten hep teşekkürler eder ellerine sağlık derim ama ulen zaten o senin görevin değil mi? Ben her işten geldiğimde bana teşekkür ediliyor mu? Bence bu konuda haksızsın.
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 645 cevap paylaştı.
7 ayEşim zorunda olmadığı halde işyerinde yemem için yemek hazırlarsa, o benim her zaman baş tacım olur. Aynı zamanda gönlümün de sultanı olur. Hazırlamazsa da canı sağ olsun.
00 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 3,9b cevap paylaştı. Niye istenmediği halde fedakarlık edersiniz ki? Anası mıyım danası mıyım jdkgm istiyorsa söyler bende hazırlarım
15 Yorumla- 7 ay
Ben onu bile hazırlamam ya banane gitsin kendisi hazırlasın bana ne ya gitsin hizmetçi tutsun
- 7 ay
@Geologicalengineer aşkım yok ya tatlı tatlı gelse dese ki ben bu tarz bişey düşünüyorum istiyorum diğer türlü dengeli beslenemiyorum yardımcı olur musun
Bunda yapılır değeri bilinir - 7 ay
Ahahah bir an yükseldim😂 tabi canım tatlı tatlı söylerse neden olmasın mesele gönül almak tabii
- 7 ay
@Geologicalengineer diğer türlü anası yapsın bacikoo istemeyi bilcek hsjfl
- 7 ay
Tabii ki de yoksa bana ne ben anası mıyım neden mesela bana öyle söyleyebilecek yani anladın mı ben mesela buna çok yükselirim yani hem gücüme gider benim mesela aşkım☺️
- Kişilik & Karakter konusunda 4,2b cevap paylaştı.
7 ayGizli üye bir soru sordu ortaya bir ateş yaktı kaıdnlar ve erkekler biribirini yiyor ve bu soru da popüler valla pes
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)7 ayBir erkek karısına yemek hazırlasa övgü yağar olay olur ama kadın yaparsa onun işi olarak görülür hiç önemsenmez. Nasılsa evlenmeden önce renk veriyorlar. Kıymet bilmezlerle evlenmeyin, bir de üremesinler.
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. O değeri anlayan erkekleri kızlar istemiyor. Özellikle değer anlamayan adamlar seçiliyor.
Ondandır yani.00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı.
7 ayBöylesine ince düşünceli kadınlar neden kendilerini kaba saba yaratıklarda heder ediyorlar? Ben de bunun cevabını merak ediyorum...
00 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı. Kendinizi bu şekilde davranarak siz değersizleştiriyorsunuz eşine annesi gibi davranmamalısın bu yanlış oda çocuk gibi hissetmemeli..
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2,9b cevap paylaştı.
7 ayGünümüzde hala böyle yemekntaşıyan erkek kaldı mı? Eskiden işe giden erkekler yanlarında sefertası taşırlardı
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)7 ayBende zamanında sevgilim için böyle ince düşünceler yapmıştım tek yaşarken fırınım yoktu ama o sırf fırında yapılan hamur işlerini seviyor diye ellerimle ona biseyler pişireyim diye gittim fırın aldım ama gidip aldattı 😏
04 Yorumla- 7 ay
Aynı şeyi bende kocama yapmıştım ood gitti beni aldtti. ,😂 sonra ben onu aldatmayim diye elinden geleni yaptı ama boş ben bazkasina aşık oldum hak etti işte insan s... k olunca kaybediyor böyle
Cevap sahibi7 aySanırım sende aldatmişsin peki mutlumusun şu an onunla ne durumdasiniz
- 7 ay
Mutluluk kurtuluş yenilenme diyelim unutturdu en berbat hayatı hafızami silen tek o oldu. Ne sinir ne öfke hicbirsey kalmadı yeniden doğdum. Mutluyum tabiki insanın eşinin yaptıklarına tahammül edebilmesi için mutlaka sevgiliye ihtiyacı varmış onu keşfettim. Sağlık sihhat için net.
Cevap sahibi7 ayAldattın ama yani boşandıktan sonra olsaydı bari
- Kişilik & Karakter konusunda 25,5b cevap paylaştı.
7 ayAnnelik ile eşi olma konusunda çizgiyi iyi ayarlamak lazım. O senin çocuğun değil yani. Bu resmen adama annenim ben senin izlenimi verir.
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı.
7 ayAh bir eşim olsada hazırlasa başımın tacı yapmayan şerefsizdir
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 3,4b cevap paylaştı.
7 ayAnnesi değilsiniz size ne onun aç kalmasından?
10 Yorumla
7 ayO kisiye gore degisir kıymet bilen biri degerinizi anlayacaktır
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 662 cevap paylaştı. İş yerinde yemek yokmu ya nie kendinizi yoruyonuz durduk yere
00 Yorumla
7 ayAnlamayan insan için bu kadar fedakar davranislarda bulunulmamalı işte.
Burada bir yanlışlik var00 Yorumla
7 ayDemek ki hak etmiyorlar. Hazırlama bir daha.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)7 ayBazılarınız iyi niyetli yemek konusunda bazılarınız da kocam kilo aslın da bakanı olmasın çevresinde kadın bulunan erkekler özelinde diyorum özellikle şişirme derdinde oluyorlar.
03 Yorumla- 7 ay
Bu nasıl bir manyaklık? 😮 kendilerine güvenleri yok bunu yapanların.. 🤷♀️
Cevap sahibi7 ayBunu yapanlar var. Daha yeni spordan geldim yolda komşumu gördüm iş yerinden. Hanım beni yarma yapıcak diyor adamın six back var 40 yaşında 25 lik gibi duruyor saçlar siyah karısı yağlı yağlı yemekleri yapıyor iş yerine bile getiriyor adam kaç kere getirdi bize. Maaşı iyi çevresinde kadın dolu kuaför kendisi... Bal gibi de belli oluyor bir hainliğiniz olmasa adama 2 defa yemek mi getirirsiniz siz 🤪 Güvenleri yok değil sen evli değilsin 🤏 Bir olsan adamın göbeği çıkartıcan kafayı keledicen diye göbeğin çatlar. Çevresinde kadın bulunsa.
- 7 ay
Birincisi: ben evliyim. Ikincisi: hala aynı fikirdeyim, böyle davranan kadın manyaktır ve kendine güveni yoktur..
- Kişilik & Karakter konusunda 912 cevap paylaştı.
7 ayBence tam tersi beni düşünüp o hazırlığı yapıyorsa beni sevdiğini değer verdiğini düşünürüm
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 544 cevap paylaştı.
7 ayBence çok ince bir hareket adam olan herkes değerini bilir
00 Yorumla Bence siz kendi degerinizi anlamayacak erkeklere bunları yaptığınız için sorun başlıyor.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)7 ayAnnem 40 yıldır babam için yapıyor bunu ama adam hala bunun ne kadar sıradan bir şey olmadığını anlamıyor ondan boşuna demiyoruz ilk kendi değerinizi bilin diye kızlar
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)7 ayBen bazen hazırlıyorum bazen hazırlamıyorum tam dengeyi kurman onemli bız onun esıyız annesi degılız obur turlü dişilik düşüyo annelık rolune burunme sende yarı ac dursun koca adamlar
072 Yorumla- 7 ay
O zaman adamdan da babanmış gibi seni koruyup kollamasını ve ihtiyaçlarını karşılamasını bekleme
Cevap sahibi7 ay@noperva1975 ne alaka
- 7 ay
Evet onun annesi gibi ona bakım vermiyorsan baban gibi koruyup kollamasını beklemen garip olmaz mı?
Cevap sahibi7 ay@noperva1975 annesi degılız bız esıyız
- 7 ay
Tamam o zaman o da senin baban değil ki senin her türlü ihtiyacını karşılaşın... veya korusun kollasın sahip çıksın
Cevap sahibi7 ay@noperva1975 oztn babam gıbı olamaz ki ıstesede ama cok sukur ki her zaman yardımcı oluyor
- 7 ay
Tamam işte sen de her zaman yardımcı olup yemeğini hazırladığın zaman annesi gibi olmuyorsun
- 7 ay
@zEstrella sadece koruma mı dedim? Bodyguard değilsek bu korumanın parasal vir karşılığı yoksa hizmet karşılığı olur... dahası o beslenme denen şeylerin malzemesini erkek alıyorsa kadın da bşr zahmet hazırlayacak
- 7 ay
@zEstrella erkeklerin hepsi daha az yaşıyor.. sadece bekar değil. Evli erkeklerle evli kadınların intihar oranlarını kıyas et bakalım sonucu görürsün...
Kadın çoğunlukla çalışmaz
Çalışsa da eve para getirmez
Getirse de kendi keyfine harcar eve değil
Eve harcayan da bunun için erkeğin kendini eksik hissetmesi için elinden geleni yaoar - 7 ay
@zEstrella ne alması yahu... kadınlar makyaj malzemesi alır ancak eve... ilk fırsatta da işi bırakıp eve dönerler.. kanun bile hak tanıyor evlenince ayrılırsan tazminatını tastamam alırsın diye...
- 7 ay
@zEstrella
Evler hangi parayla dönüyor maden ocaklarında inşaatlarda canı pahasına terini hatta kanını dökerek çalışan onca erkek sigara parası için mi mücadele ediyor? - 7 ay
@zEstrella senin anlattığın hikaye... eğer değilse de istisna... bizim veya sizin taraf diye bir şey yok istatistikler de belli yasalar da... erkek çalışmazsa eve ekmek getirmezse boşanma sebebidir erkek çocuğun babadan yetim maaşı varsa 18 yaşında kesilir kız çocuk çalışmadığı ve bekar oldupu müddetçe maaş alır yani devlet bile sizi önce babaya sonra da kocaya sırt dayamış olarak kabul ediyor..
- 7 ay
@zEstrella çobanlık yapan da var; dağsa kurtlarla başbaşa çobanlık yapan erkekler sayesinde boğazınızdan et spt geçiyor
- 7 ay
@zEstrella
En çok parayı erkwğw kimse lütuf diye vermiyor. En ufak sorunda ağlayıp zırlamaz gece yarılarına kadar çalışıp evlerine bakmak zoeunda olduklarından erkekler tercih ediliyorlar - 7 ay
@zEstrella
Çalışıyorum diyenler de sorumluluk almıyor istediği anda işi bırakma lüksünü elinde tutarak kendileri için çalışıyorlar - 7 ay
@zEstrella ekonomi berbat diyen sensin... şu dünyada her ne varsa erkekler icat etti erkekler geliştirdi
- 7 ay
@zEstrella kadınlar hiçbir şey yapmadığı için hiçbir şeyden de sorumlu olmuyor... oh ne ala :)
- 7 ay
@zEstrella kadınlar her işi yapabilir palavrasına inanan Şili devleti polis özel timi kurmuş kadınlardan bir de yarışmaya göndermişler... daha uzun versiyonu da var istersen kısasına bak olmazsa uzunu da veririm
youtube.com/shorts/QnJYnIlCAUw?si=Gh5POG5h2Plh2GRf - 7 ay
@zEstrella
Kısa versiyon tatmin edici olmadı sanırım
Uzun uzun seyret :)
https://youtu.be/AqJ5sj8kbik?si=UzgSobc54W4HtaHE - 7 ay
@zEstrella
Bak bu da erkeklerle aynı işi yapıp neden daha az kazanıyoruz diye zırlayanyetişkin ve profesyonel kadın futbolcuların 14 yaşındaki minikler erkek takımıyla mücadelesi: )
Bak bu bir dramdır önceden söyleyeyim
https://youtu.be/5cNp0skIMUs?si=2azTLzVuVJnrr1Qb
Gizli Üye(25-29)7 ayNe alaka benim eşim olsa bana yemek hazirlasa varya o kadar sevinirim ki ona bir sürü iltifat ederim sadece onun için zaten ben sevdiğim kadınla evlensem ilk maaşımla ona altın kolye alırım
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)7 ayAy hic uğraşamam bebek mi sanki bu adam ya abartmayın
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)7 ayErkekler kiymet bilmeyen varliklar. zaten en degerli seyinizi sevismek icin veriyosunuz - onlara cok bile
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 4,5b cevap paylaştı.
7 ayMillet cenneti yaşıyor
Biz 8 sene cehennemi çektik
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)7 ayBana cok sacma geliyo cocuga beslenme hazırlıyo gibi
00 Yorumla
7 ayNe varki bundan çok doğal bende 2 yıl boyunca hergün abime hazırladım yine olsa yine yaparım ama insanoğlu cepte görüyorlar bir müddet kısmaslısın değer bilmezler yoksa
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)7 ayBence artık insanlar hep böyle ya bunun kadını, erkeği de kalmadı artık...
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)7 aySürekli yapılan her şey zamanla değerini kaybeder.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)7 ayNe beslenmesi bu çocuk mu 🤣 sen annesi misin onun
00 Yorumlaçünkü bunlar bebek mi ne beslenme çantası be böyle yapanı aldatırlar gerçek kadın ararlar bi anneye daha ihtiyaçları yok
10 Yorumla
7 ayHiç yapmadım çünkü gerek olmadı ama erkekler kesinlikle nankör hazırlamış olsam kulp bulurdu kesin
21 Yorumla- 7 ay
Sabrina cansin
7 ayAnalarımız öyle değil derler ama anaları kendi ayakları üstünde dursatdi calissaydi babalarına ilk tekmeyi anaları atardi
00 Yorumla
7 ayYav bacim boş ver anlayip anlamamasini. Ay su lazim ay bu lazim deyip kendi isini gör sen de onu kullan iste. Karsilikli alisveris.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)7 ayOğluna besleme mi hazırlıyor? Sonra başka kız getirirse şaşırmasın erkek değeri bilmez
00 YorumlaKendinden fazlasını kimseye değer vermemek gerekiyor.
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 443 cevap paylaştı. erkeklere iyilik yaramaz
10 Yorumla
7 ayÖyle eşe can feda jdjd
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 13b cevap paylaştı.
m 7 ayAnlayan erkek bulsaydiniz
00 Yorumla Erkekler hiçbir şeyde kıymet bilmiyor
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı.
7 ayÖküz incelikten ne anlar
00 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 629 cevap paylaştı. Kim anlamıyor?
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.
7 aySon derece yanlış bir düşünce
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 4,8b cevap paylaştı.
7 ayİstenmediği halde fedakarlık yapmaman gerek
00 Yorumla
7 ayHanimiş karısının minik kuzusu, acıkmış mı oyy
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 5,1b cevap paylaştı.
7 ayehline denk gelmek lazım
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 378 cevap paylaştı.
7 ayBeslenme hazrlama mı var yetişkinler icn ya 😄
00 Yorumla Beslenme ne lan çocuk mu bu
00 Yorumla- Devamını Gör (19)
Devamını Gör(64)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Kocasına beslenme hazırlayan kadınların ince düşüncesini neden erkekler anlamıyor?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer