Erkekler herhaltı yerken namuslu kadınlar neden damgalanıyor?

33yaşındaydım ilk birlikteligimi yaşadığımda.
Onursuz şahsiyetsiz birine inanıp sevdim bir anlık gaflet şuursuzlukla olan oldu. O fermuarını çekip hayatına devam ediyor. Bense 3 yıldır kafamın beyminin etini yedim kendimi suçladım, o şerefsizze kanmasaydın yine korusaydın kendini bunlar olmayacaktı diye içimi kemirdim.
Biri çıkti karşıma herşey uygun yaşadiğım herseyi itiraf ettim. Kimseyi kandırmadım. Kandırmam da. Neden bu kadar acımasızsıniz.
Kimseden sevgi dilenmem bu konuda neden beni tercih etti demem. Illaki hiç yaşamamıs biri yaşamamış olanı tercih eder hakkı. Ama ben bunu yaşadım diye namussuz adledilemem. Zevkkim icin yapsaydım 3 yıl oldu kimseyle olmadım olmıcam da evlenene kadar.
Sıkıştım kaldım toplumun içinde kendi içimde
Boğuldum çıkamiyorum...
Erkekler herhaltı yerken namuslu kadınlar neden damgalanıyor?
Cevapla