Erkekler neden ev işlerinde kadınlara küçük bir yardımı çok görüp gurur meselesi yapıyor?

Ben 26 yaşında çalışan bir kadınım. Haliyle ileride evlendigim zaman hem çocuk hem ev işi hem yemek hem işe gitmekle tek başıma uğraşmak istemiyorum. En son ciddi niyetle bir erkekle konuştuğumda ve bu konu açıldığında annem şimdiye kadar benden ona hiç yardım etmemi istemedi, hem çalışıp hem de her şeyi kendi başına yaptı dedi. Benden de ona annesinin yaptığı gibi davranmami istedi. Ben yardım etmem diye kesin bir şekilde belirtti. Bayanlar, nedir bu annelerin yanlış yetiştirdiği erkeklerden çektiğimiz? Bir insan tek başına her şeyi ustlenecekse erkek kişisi ne yapıyor göbeğini yaya yaya oturmaktan başka? O zaman kadın zaten kendine yeterken o adamla neden evlensin? Böyle olmayan bir adamı nasıl bulabilirim? Cevaplarsanız sevinirim.

Erkekler neden ev işlerinde kadınlara küçük bir yardımı çok görüp gurur meselesi yapıyor?
Cevapla