
Ben düşüncelerimi yüksek sesle ifade ettiğimde, çoğu zaman kafamda dönüp duran şeylerin netleştiğini fark ediyorum. İçimde bulanık olan fikirler, kelimelere döküldüğünde şekil buluyor, anlam kazanmaya başlıyor. Konuştukça, kendi kafamın içindeki karmaşayı çözüyormuş gibi hissediyorum. Bazen bir düşünceyi söylediğimde, kendim de şaşırıyorum; “Ah, demek bunu böyle hissediyormuşum” diyorum kendi kendime. Konuşmak, sadece başkalarına kendimi anlatmak için değil, kendimi anlamak için de bana çok iyi geliyor. Karşımdaki kişinin tepkilerini gördükçe, fark etmediğim noktaları görebiliyorum ve düşüncelerim gelişiyor. Bazen de yalnız başıma yüksek sesle konuşurken yeni farkındalıklar oluşuyor. İçimdeki sessiz tartışmalardan çok daha farklı bir şekilde, bazı şeyleri daha net görmeye başlıyorum. Konuşmak, bana göre bir çözümün ilk adımı gibi; bazen sadece dile getirmek, kafamdaki karmaşayı çözmeye yetiyor.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer