Aile & Toplum ABİNİZLE NASIL KONUŞUYORSUNUZ MESAJLAŞIRKEN? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Ağabeyle kurulacak maksimum muhabbet nasıl olmalı?çok kısa cevp vermeleri dışında sorun yok gibi aslnda :D Güncellemeler+1 yıl günde konuştuğumz kelime sayısı 10u geç. miyo benim abimle ABİNİZLE NASIL KONUŞUYORSUNUZ MESAJLAŞIRKEN? Cevapla Mesaj Soruları Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et
Triggerr Takip Et Master Yaş: 26 , eic 99% +1 yıl abim yok kardeşimle böyle konuşuyorum 1 7 Yorumla Soran +1 yıl "mal bekle" şldfjsgşlmdfşdiscorddan mı konuşuyoz lan Yorumla Triggerr +1 yıl evet genelde pc de oluyor üşeniyor Yorumla tekinaymelisa +1 yıl Ahahahahahahah diyoloğa bak Yorumla Soran +1 yıl ulan aynı evdesininz ama pcdne konuuyonuz hahahhaghfghfgh Yorumla tekinaymelisa +1 yıl Diyaloğa* Yorumla Triggerr +1 yıl gece bağırınca bizim peder kızıyor karanlıktan korkuyo yanıma gelemiyor Yorumla mavid90 +1 yıl Dc nickin ne Yorumla
tekinaymelisa Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 101% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 328 cevap paylaştı. Ben abimle bütün kız arkadaşlarımdan daha iyi dedikodu yapıyorum 2 3 Yorumla Soran +1 yıl yok artık ciddi misin? nasıl oluo bu Yorumla tekinaymelisa +1 yıl Yani çok kafa biri oturuyoruz koltuğa çekirdekle bacak bacak üstüne atıp bir gıybet yapıyoruz aman yarabbi böyle abi herkese nasip olmaz çok şanslıyım Yorumla Soran +1 yıl cidden lan böyle bi abi kimseye nasip olmazbizim konuştuğumz kelime sayısı 10 u geçmez gün içinde :D Yorumla
mavid90 Takip Et Xper 4 Yaş: 28 , eic 82% +1 yıl Abim yok ki 😅 3 6 Yorumla Soran +1 yıl bnmimde olmasa :D küçük kardeşim olsa keşke Yorumla mavid90 +1 yıl 4 kız kardeşiz 2 kardeşim 1 ablam var Yorumla Soran +1 yıl offff hayalimdeki kardeşler yaçok şanslısın anlaşabiliyo musun bari hepsiyle Yorumla mavid90 +1 yıl Hayır hiçbiriyle anlaşamıyorum anlaşmakta istemem normalde 18 yaşındayım kardeşlerim 4 yaşında ablam 20 yaşında Yorumla Soran +1 yıl niye anlaişmak istemiyosun ya çok garip Yorumla mavid90 +1 yıl Çünkü ablam bana her gün sinir krizi geçirttiriyor kardeşlerim desen onları geç boşver yaniiğ Yorumla
_Minnak_Ask_ Takip Et Xper 6 Yaş: 35 , eic 99% +1 yıl Hepsini olseler girmek istemem 0 4 Yorumla Soran +1 yıl ne anlamadım Yorumla _Minnak_Ask_ +1 yıl Yani hepsini sildim defterden Yorumla Soran +1 yıl neden Yorumla _Minnak_Ask_ +1 yıl Hiç bir zor gunumde yanımda değiller, o kadar adiler Yorumla
Mısırcipsi Takip Et Xper 6 Yaş: 32 , eic 56% +1 yıl Abim yok ben abiyim 😂 0 2 Yorumla Soran +1 yıl hahah bu iyyidi Yorumla Mısırcipsi +1 yıl 😄😄 Yorumla
Senart_08 Takip Et Xper 7 Yaş: 43 , eic 100% +1 yıl Mayk derim herzaman 0 2 Yorumla Soran +1 yıl ghjghjgh niye Yorumla Senart_08 +1 yıl Bar vardı devamlı takılırdım içki içmek için bana garsonluk için teklif ettiler orda da herkes mayk diye konuşurduk devamlı orda öyle kalmış dilimde Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
abim yok kardeşimle böyle konuşuyorum
"mal bekle" şldfjsgşlmdfş
discorddan mı konuşuyoz lan
evet genelde pc de oluyor üşeniyor
Ahahahahahahah diyoloğa bak
ulan aynı evdesininz ama pcdne konuuyonuz hahahhaghfghfgh
Diyaloğa*
gece bağırınca bizim peder kızıyor karanlıktan korkuyo yanıma gelemiyor
Dc nickin ne
Ben abimle bütün kız arkadaşlarımdan daha iyi dedikodu yapıyorum
yok artık ciddi misin? nasıl oluo bu
Yani çok kafa biri oturuyoruz koltuğa çekirdekle bacak bacak üstüne atıp bir gıybet yapıyoruz aman yarabbi böyle abi herkese nasip olmaz çok şanslıyım
cidden lan böyle bi abi kimseye nasip olmaz
bizim konuştuğumz kelime sayısı 10 u geçmez gün içinde :D
Abim yok ki 😅
bnmimde olmasa :D küçük kardeşim olsa keşke
4 kız kardeşiz 2 kardeşim 1 ablam var
offff hayalimdeki kardeşler ya
çok şanslısın anlaşabiliyo musun bari hepsiyle
Hayır hiçbiriyle anlaşamıyorum anlaşmakta istemem normalde 18 yaşındayım kardeşlerim 4 yaşında ablam 20 yaşında
niye anlaişmak istemiyosun ya çok garip
Çünkü ablam bana her gün sinir krizi geçirttiriyor kardeşlerim desen onları geç boşver yaniiğ
Hepsini olseler girmek istemem
ne anlamadım
Yani hepsini sildim defterden
neden
Hiç bir zor gunumde yanımda değiller, o kadar adiler
Abim yok ben abiyim 😂
hahah bu iyyidi
😄😄
Mayk derim herzaman
ghjghjgh niye
Bar vardı devamlı takılırdım içki içmek için bana garsonluk için teklif ettiler orda da herkes mayk diye konuşurduk devamlı orda öyle kalmış dilimde