ABİNİZLE NASIL KONUŞUYORSUNUZ MESAJLAŞIRKEN?

Ağabeyle kurulacak maksimum muhabbet nasıl olmalı?
çok kısa cevp vermeleri dışında sorun yok gibi aslnda :D
Güncellemeler
+1 yıl
günde konuştuğumz kelime sayısı 10u geç. miyo benim abimle
ABİNİZLE NASIL KONUŞUYORSUNUZ MESAJLAŞIRKEN?
Cevapla