Başkalarının Hakkinda Konuşmayı Neden Bukadar Çok Seviyorsunuz?

Öncelikle selamlar , ilk defa böyle bir paylaşım yapıyorum, Ama cidden Çok yadırgadığım çirkin bir Konu üzerine değinmek istedim, Burada herkes kafa dağıtmak için takılıyor. İstisna durumlar vardır, Elbette ama bu beni ilgilendirmez ben yaklaşık 8.9 aydır buradayım, hic kimse ile duygusal bir bağ ya da o gözle baktığım kimse olmadı, hepsi kardeşim hepsi dostum, Belli bir cizgim kuralım vardır. Ben samimi cana yakın biriyim burada bazı arkadaşlar ile, sakalasiyorum vs , Bu benim o kişi ile sevgili olduğum flortlestigim anlamına gelmiyor, ben liseli ergen degilim burada vıcık vıcık aşk yasamam. Beni tanımıyorsunuz, benim neden takip listeme kim girmiş kim cikmis sizi neden ilgilendiriyor, sizene derdi sizimi gerdi, bazı şahıslar ortada laf taşıyor, kimsenin şahsına münhasır konuşmak arkadan özellikle yakışıyormu, burada herkes aynı benim gözümde, var bir iki kişi samimi olduğum enerji olarak yakın gördüğüm ama bu drmek değil özel bisey var. Herkes kendine baksın ya, kendinizle ilgilenin başkaları ile değil. Buraya kuranla çıksam aaa ne Müslüman dersiniz, götümü açsam o.. Ruspu yollu dersiniz, bu kadar basit mi insanları hakkında karar vermek ya.
Başkalarının Hakkinda Konuşmayı Neden Bukadar Çok Seviyorsunuz?
Başkalarının Hakkinda Konuşmayı Neden Bukadar Çok Seviyorsunuz?
Cevapla