Öncelikle selamlar , ilk defa böyle bir paylaşım yapıyorum, Ama cidden Çok yadırgadığım çirkin bir Konu üzerine değinmek istedim, Burada herkes kafa dağıtmak için takılıyor. İstisna durumlar vardır, Elbette ama bu beni ilgilendirmez ben yaklaşık 8.9 aydır buradayım, hic kimse ile duygusal bir bağ ya da o gözle baktığım kimse olmadı, hepsi kardeşim hepsi dostum, Belli bir cizgim kuralım vardır. Ben samimi cana yakın biriyim burada bazı arkadaşlar ile, sakalasiyorum vs , Bu benim o kişi ile sevgili olduğum flortlestigim anlamına gelmiyor, ben liseli ergen degilim burada vıcık vıcık aşk yasamam. Beni tanımıyorsunuz, benim neden takip listeme kim girmiş kim cikmis sizi neden ilgilendiriyor, sizene derdi sizimi gerdi, bazı şahıslar ortada laf taşıyor, kimsenin şahsına münhasır konuşmak arkadan özellikle yakışıyormu, burada herkes aynı benim gözümde, var bir iki kişi samimi olduğum enerji olarak yakın gördüğüm ama bu drmek değil özel bisey var. Herkes kendine baksın ya, kendinizle ilgilenin başkaları ile değil. Buraya kuranla çıksam aaa ne Müslüman dersiniz, götümü açsam o.. Ruspu yollu dersiniz, bu kadar basit mi insanları hakkında karar vermek ya.
Başkalarının Hakkinda Konuşmayı Neden Bukadar Çok Seviyorsunuz?
Evet bu konuda söylediklerine katılıyorum Ama burada senin de dikkat etmen gereken noktalar var özellikle sohbet içinde olduğun insanlara dikkat etmen gerekiyor sen belki de aşırı iyi niyetli olduğun için çevrendeki olup biteni ya da insanların sana olan yaklaşımlarını tam anlamıyla göremiyorsun.
Buradaki kızların en büyük sorunu şu şunu kabul etmiyorsunuz buraya giren birçok erkek belki eğlenmek için belki flört edecek birini bulmak için ya da belki de zaman içinde arkadaş olarak sohbet ettiği insanın duygularından hoşlanabiliyor ya bu kötü bir şey değil ama senin buradaki hata şu bazı şeyler göz göre göre geldiği halde sen bu konuda sessiz kalmayı tercih ediyorsun görmemiş gibi yapmayı tercih ediyorsun ama bazı şeyler görülüyor ve ben senin bu soruyu neden açtığını neden paylaştığını biliyorum yani tabii bunun detayını burada açıklayacak değilim seni zor durumda bırakacak da değilim Ama senin yaşadığın birtakım şeylerin önceden sinyalinin olduğu ve olabileceği belliydi..
Ayrıca zaten burada birilerine senin hakkında yorum yapması veya arkandan konuşmasını bu kadar önemseme ben 3 tane fenomen hesabı değiştirdim ilk fenomen hesabında aşk ilişkileri ve cinsel yaşam fenomeninin yaptığım dönemde tabii ki yazdığım sohbet ettiğim konuştuğum kızlar da oldu bana s**** cinsellik düşkünü engelli olduğu halde kızlarla cinsellik sohbeti yapmaya çalışıyor ahlaksız gibi söylemler oldu hala yapanlar da var hatta benim arkamdan dedikodu yapıp beni takip ettiği halde iki gün önce takibi bırakan insanlar da var sebebini sorduğum zaman sen zamanında şöyle şöyle yapmışsın diyor peki diyorum sana bir şey yaptım ben hayır bana yapmadın diyor sana yapmadıysan diye takip edin bırakıyorsun diyorum onun da cevap yok o yüzden buradaki insanların ne dediğini ya da ne söylediğini kafana bu kadar takma, ancak senin hatan şurada sana gerçekten ilgi gösteren değer veren insanlarla seni kullanmaya çalışan insanları ayırt etmiyorsun herkes aynı davranıyorsun sonunda buradan kaynaklanıyor ve senin bu soruyu sormandaki sebep olan olay ya da olaylar aslında önceden gözle görülebilen bir şeydi hani siz kızlar erkeklerin ya da örnek veriyorum çevrenizde kızların ne karakterde olduğunu biliyorsunuz ya özellikle bir kızın bir erkeğe hangi amaçla yazdığını ve hangi amaçla sohbet ettiğini az çok anlayabiliyorsunuz ya işte biz erkeklerde böyleyiz, çevremizdeki bir erkeğin bir kadına ya da ne amaçla yazdığını ne şekilde yorum yazdığını çok güzel bir şekilde anlayarak bu durumu idrak edebiliyoruz ama sizin bazı konularda idrak edemediğiniz noktalarda bu sefer kendinizi sorgulamaya başlıyorsunuz senin buradaki tek hata bazı insanlara yani gerçek değer veren insanlarla seni kullanmak isteyen insanlara aynı mesafede davranıyor olman
İnsanlığın tek problemi bu zaten, Kim ne yapsa hep bi çamur atma derdinde
7 yıldır buradayım bu dediğin olay hep vardı. Kapısının önüne çıkamayan herhangi bir vasfı olmayan kişilikler burada Aslan kesiliyor :D
Laf taşımacılığı arkadan konuşma yalan dolan iftira hiç eksik olmadı.
Ah bu gözler neler gördü neler. Sana tavsiyem hiç umursamamandır böyle bi soru sormamalıydın bile. Şimdi gizliden gizliye sorunu okuyup zevke geliyolardır.
Vur engeli geç avel avel insanlarla muhatap dahi olma
Kardeşim şöyle, bir arkadaşla samimiydim, ee sevgilisi benden rahatsız olunca saygı çerçevesinde konustuk takiplesmeyi bıraktık, vay efendim niye öyle olmuş ona yazıyorlar, ya abi bunun nesi garip Allah'tan ünlü değilim hahay
Hayır cidden anlamıyorum hemşo, beni ilk günden beri takiptesin, az çok karakterimi biliyorsun, burdan bir yanlışım oldumu, ? Bazen sakalasip sohbet ediyorum oda burada zaten dm kapalı mesafeliyim, sorularım belli cevaplar belli, adam benim soruma Yorum yaptı diye, sevgilisi adamdan ayrılmış, adamı bilmem tanımam ilk kez soruda görmüşüm, öbürü sevgili oluyor onu çıkart diyor lan erkek delisi degilim, alın sizin olsun, ne oluyor yani, gözüm olsa zaten sizde olmazdı, bu rekabet nedir , şuraya iki kafa dağıtmaya geliyoruz vallahi onu bile çok görüyorlar topragim
Dürüstlük ve samimiyetten geliyor ne geliyorsa. E malum özgüven eksikliği ziyadesi ile mevcut olunca çevreye saldırıyorlar sen takılma bunlara vaktini aldığına değmez.
Kaç senedir bu sitedeyim bilmiyorum ama gerçekten gizli üye olarak açık olarak çok kez bir şeyler yazıldı ki hala da yazılıyor hiç de umurumda deği. istediğim gibi mesajlaşırım istediğim gibi şakalaşırım espri yaparım ciddi olurum sevgili olurum arkadaş olurum her şey olurum hiç kimseyi ilgilendirmiyor yani burayi bu kadar ciddiye alıp da bu şekilde olayların dönmesi gerçekten bana komik geliyor zaten yeterince gerçek hayatımızda sorunlarımız var ve biz zaten bazı sorunlarımızdan az da olsa biraz stres atmak için uzaklaşmak için bu tür sitelere giriyoruz yani bunu hepimiz biliyoruz ne kadar evli de olsak ki iki çocuk annesiyim 40 yaşındayım yani ihtiyaç duyuluyor bazen kafa dağıtmaya hepimizin de öyle yani burada birilerinin söylediğini birilerinin yaptığını yakıştırdığını düşüncesini sorun edeceksem eğer ki burada bulunmanın bir anlamı yok zaten dediğim gibi gerçek hayatta yeterince her şeyi sorun ediyoruz hayatın tamamı ciddiye alınacak kadar uzun değil aslında ama burası hiç değil bence sen de hiç takma kafana isteyen istediğini konuşsun isteyen namuslu takılıyor desin isteyen başka türlü desin diyen desin o diyenlere selam söyleyelim buradan ama eminim ki bir göz kırpsak koşa koşa gelecekler
6. senem sitede. Neler neler dendi benim için hala da deniliyor. Bir tanesini bile ciddiye alıp ilgilenmedim. Benim duruşum ortada kim neye inanmak isterse ona inansın. Böyle boş muhabbetlere ayıracak kadar değersiz bir vakte sahip değilim ben.
Burada laf çıkaran kişiler şuna emin olun bir ekmek almaya bile dışarı çıkmayan 7/24 evde oturan yani hayatı olmayan insanlar. O yüzden başkalarının hayatını deli gibi gözlemliyorlar kendilerince anlamlar yüklüyorar falan filan işte ...
Devamlı hiç ayrılmadan, belli bir yaşa gelmiş olmasına rağmen, 7/24 sitede takılan, soru soran, görüş atan her kişi benim gözümde böyle 😅
Bu ikinci hesabım ve sitede sanırım 3,5-4 yıldır bulunuyorum. Ve hakkımda erkek denildi, evli denildi, milletin sevgilisini elinden aldığım söylendi...
Konu şu ki; herkes sizin gibi değil. Herkes benim gibi de değil. Burada gerçekten ruhu KÖTÜ cidden kötü çok insan var. Ben buna uzun süre imkansız gözüyle baktım ama öylelermiş. Açıkçası birileri benim hakkımda konuşuyorsa ben altta kalmam, kalmadım.
Diğer konuya geçelim, bu sitede bazı konuşulanlar gerçekten doğrudur :) Çünkü söz konusu kişiler o kadar uzun zamandır buradadır ve o kadar fındık, ceviz ve bilimum kabuklu ymeişi kırıp yemiştir ki konuşulur. Ve bu söz konusu kişiler hep laf çıkartırlar ki kendi yaptıkları dillendirilmesin. İnanın kimi insan kumaşını gayet net belli ediyor.
Ben çok uzun süre üzüldüm, yıprandım, kafaya taktım bazı şeyleri, bana yapılmak istenenleri ama bitti...
Nedense hiç üzerime alınmadım :) hatta ve hatta ben erkek olarak insanların bu denli çirkin iletişim kurmalarına doğuştan ayarım da Şampiyon sen sakin ol insanları değiştiremezsin maalesef ama susut oturmakta olmaz hadi olay çıkar kavga edelim bu ara en çok ihtiyacım adam akıllı ya dayak yemem lazım ya da dayak atmam lazım Uffff gene acıktım yemeğe gidiyom ben
Konuşan konuşsun ya kendileri çok matah ya. İnsanlar iyi insan olmaya odaklanmak yerine başkalarının açıklarını bulmaya çalışıp ya da onlar hakkında konuşup kendilerine malzeme bulmaya çalışıyorlar. İt ürür kervan yürür demişler. Bırakalım onlar ürümeye devam etsinler, önemli olan kervanın yolda olup yürümesi bence. Çok sesi çıkanlar genelde boştur her zaman, bu değişmez... Bir ağırlığı olmalı insanın. Seni de zaten burada gören bilen ne olduğunu bilir o yüzden onlar konuşmaya devam edebilir 🌹
Öyle ama kul hakki yani, boş sohbete ne gerek var, aman salla beaa, millet çatır çatır özelden her b. ku yiyor, surda iki sohbet ediyorsun batıyor yani, kedi ulaşamadığı ete mundar dermiş o hesap ,
Baskalarinin hakkinda konusmak, standart birsey halbuki kücük insanlar icin. Buna kizmamalisin. Konusmalar'a engel olman'da gerekmiyor acikcasi. Insanlar'in konustuklari veya arkandan sana söyledikleri seni bu kadar ilgilendirmemeli. Sen kendinden eminsen. Yoksa geride kalirsin. Kücük insanlar kücük seyler ile ugrasirlar. Buyük insanlar bu tur seyleri umursamazlar. Bunu sana tavsiye ederim, egitimli bir insansin. Engel butonunu kullanabilirsin arkadasim.
Birisi yukarıdaki atasözü misali kişiler hakkında konuşuyorsa o kişi boştur ve doğal olarak uzak durmak en iyisidir. Örneğin komşum araba aldı diye girilen cümle tamam araba aldı da dışarıya iyi izlenim verme çabasında da evi ahır gibi ne eşyası ne yiyecek ekmeği var. Bu açıdan da bakmak lazım. Yani konuşmak yerine kendine bir yol çizip o yolda ilerlemek en güzeli. Diğer türlü o kadar saçma sapan şeyler var ki. Araba ev örneğindeki gibi
Ay ne gereksizler, yani ben seninle sohbet ediyorum, biseymi olmalı, saygı çerçevesinde iletişim kurunca , neden batıyor millete 🤣 Allahtan herkesle canimli cicimli degilim, aklı başında olan insanla konuşurum kime ne
Maalesef ki ülkemiz c@hiliye dönemi içerisinde. Üniversite profesörü bile 2 sohbet et c@hilliğini sergiliyor günümüz Türkiyesinde. Örneğin sosyal medya fenomenleri sokakta saldırılara uğruyor. Buna şarkıcılar oyuncular ve futbolcular da dahil. Peki saldıran neden saldırmış onun iyi yaşamını kıskanmış sonra ilişkisini kıskanmış platonik aşık olmuş konuştuklarını kıskanmış ve tonla kafalarında oluşturdukları olaylar. İnan bu sitede bile başıma geldi bir soru cevapladım kız karım sanki neler sayıyor. Niye beni beğenmiş kıskanmaya başlamış. Benzeri seninde başına gelmiştir ve sonra bu kız yollu şu bu diye iftira atmaya başlamışlardır. Yapacağın en güzel şey engelleyip geçmek. İnan ben bu sitede erkek kadın fark etmez 500 den fazla insan engelledim. Halende c@hil ve sapıkça düşüncede olanları engelliyorum.
Site psikolojik sıkıntısı olan insan dolu. Ben bu sitede hiç mesajlaşmadığı halde photoshop ile mesajlaşma görseli oluşturup yuva yıkmaya çabalayan dahi gördüm. Örneğin yıllar önce master hesabım vardı baktım boş beleş insanlar var hesabı silip gitmiştim. Şimdide aynı insanlar var yine hesabı silmeyi planlıyorum. Eskiden bir soru sorardın mesela otomobil ile ilgili sanki sanayide ustaya sordun anında gerçek cevap gelirdi ya da faklı bir kategori sorardın yine bilenler cevap verirdi şu an site seks partneri arayanlar sevgili arayanlar uydurma seks soruları dolu ve sitede bir kaç fenomen hariç diğer soruları ön plana çıkarmıyor. Bu sebeple burada kalmak anlamsız. Ben ne sorduysam alakasız maksimum 10 cevap aldım o kadar. Yani sitede bozuldu insan kalitesi de
eğer kafanı çok bozuyorlarsa söveyimmi senin yerine boşversene sen kimi insanlar vardır bu hayatta hiç bir başarısı olmayan vasıfsız bir halta yaramaz ve bir okadar boş beleş insanlar kendi yapamadığı beceremediği her şeyi kötüleyen laf eden kıskanan işte onları hiç ciddiye almamak gerekiyor sonra g. tleri kalkıyır laf söyleyince adam yerine koydun sanarlar 🙃🙃 ha sahiden bu arada ben neden yokum senin takip listende 😂😂😂
hele hele verdiği cevaba bak artis şey bir gün bana arzulhal yazmak zorunda kalacaksın beni takip etmek için ama o gün geldiğinde ben saçlarımı savurup arkamı dönüp popoma vura vura uzaklaşıp sana hayır diyeceğim 😂😂 pardon onu kadınlar yapıyordu değilmi 🙈🙈🙈🙈
boş ver ablam. Takma sen millet cok güzel dedikodu yapar ama yüzüne söylemeye cesaret etmez. Bunlar basit insanlar. Ve kimseyede hesap vermek zorunda deĝilsin istedigini yaparsin kimseyi ilgilendirmez herkes kendi hayatinda baksin önce herkes kendi yanlişlarini düzeltsin. Sen kendini bildikten sonra, dogruyu yanlişi bildikten sonra hic takma bile onlari. Deĝerli ablam ❤️
Şakalaşmak flört ettiğin anlamına gelmez. O kadar haklı bir cümle ki. Geçenler de yargısız infaz yaptığım için özür dilediğim bir şahıs vardı. Bir tane kızda dikkatini çekmeye çalışıyorsun, seni takip ediyor başardın gibi bir şey yazmıştı. Sadece özür dilemekle bile konu nereye bağlanıyor. Bir kaç tane hikâye daha var ben de. Bu tarz insanların davranışlarını kıskanmak olarak yorumluyorum ben. Sinir olmamak elde değil. Laf taşıyan insanlar arkadaşın ise hayatından çıkar derim.
İnsanlar böyle gamsız çekemedikleri icn anca arkadan konuşur ama yüzüne söylemeyi cesaret edemezler öyle alçaklar işte birde yapmadığın bişeyi yapmış gibi gösterip nasıl kafa yapısına sahipler hepsini duvara kafasını vurasım geliyor..
Iste yanlış anliyorsunuz keşke ılımlı olabilseniz, burada beni tanıyan tanıyor ne erkek pesindeyim, nede kadin dusmaniyim, ayrıca senin dediğin gibi , biri hiç değilim, neden farklı algiliyorsunuz, eğer sen kendini bıliyorsan kaliteli insansan, bu yorumda ne demek istedigimi anlardin. Siz bana diyorsunuz ya asıl sen ve senin gibiler kadin dusmani
Ya anlamadigim şu, Tek sen değilsin, aramda yok bisey , olmaz da yani, benden habersiz millet birbirinden ayrılıyor, bu kadar rakip görulmekte fena değil korkmayın anam, alın basiniza çalin sevgilinizi ahaha istesem zaten sizde olmazdi sjsjs