Burunsuz bir insanın şekli böyledir. Her ne kadar güzel/yakışıklı olursanız olun burnunuz olmadan güzelliğiniz hep eksik kalacaktır. Bu yüzden burnunuzun en doğru yeri yüzünüzdür, başkalarının hayatı değil.
Başkalarının hayatına burnunuzu sokmayı sevenlerden misiniz?
Hayır Allahu burnu bana vermiş ki hayati fonksiyonlarımı yerine getireyim nefes alıp verebileyim diye bo*tan bo*a sokayım diye değil o yüzden sürekli aklıma bu lafı getiririm ve karışmam sormadıkça yorum yapmam
Hayır tahammül edemediğim şeylerden biri de budur ve kimsenin hayatıma müdahil olmasına müsaade etmem. Bazıları vardır a'dan z'ye her şeyini anlatır birilerine ya da yakınındakilere, sonra da onların söylediklerini uygular fakat hiç öyle bir insanda değilim, karşımda ki kim olursa olsun hakkımda bildikleri çok sınırlı şeylerdir ve bu tamamen benim tercihim ve yaşayış şeklim çünkü hayatımda olup biten çoğu şeyin kimseyi ilgilendirmediğini düşünüyorum. Tavsiye istersem eğer zaten kendim gidip konuşurum birileriyle, buna rağmen kendi hayatım hakkında fikirlerini beyin edenler ya da yapmam gerekeni söyleyenler olunca bunu dayatma olarak algılıyorum ve fazla huzursuz hissediyorum. Bir şekilde bunu ya dile getiririm ya yansıtırım ya da uzaklaşırım fakat bu durumun tekrarlamasına izin vermem. Etrafımda ki insanlar da bilir beni, karakterimi, yapımı, düşüncelerimi ve buna göre durmaları gereken yeri de bilirler. Geri kalan insanlarla karşı da mesafeliyimdir her zaman, fazla samimiyetten geliyor insanın başına ne gelirse çünkü bir raddeden sonra insanlar burunlarını sokmaya kendilerinde hak olarak görebiliyorlar...
Hayatlarına karışmıyorum ki burnumu sokayım, burnum gayet yüzümde güzel yeni adet çıkarmıyorum. Sokanlardan nefret ediyorum var öyleleri sırf başkasına iyi görünmek için karşıda ki insanın hayatı hakkında yorum yapan, onu kötüleyen sırf kötü gösteren çok insan var sırf bir insanı hedef alıp onu gözlemleyen, her hareketine bir kılıf uyduran insanlar çoooook var. İnsanların giyim kuşamına, eğitimine aile evine, eşime dostuna çocuğuna bile kıskanıp karışan, yorum yapan zavallı kişiler var hiç ciddiye almıyorum kendilerini boşa konuşur öyle kişiler bu hayatta sadece burun sokmak için varırlar başka başarıları olmadığı için kaale alınmayacak derecededirler.