Başkalarının hayatlarına bakip iç geçiriyor musunuz?

Sokakta, evde, ofiste, orada burada ya da şurda gördüğünüz insanların sahip olduklarını kıskanıyor musunuz? Örneğin 2 metre bir adam görünce ben neden kısayım diyor musunuz? Ya da güzel bir kız görüp ben neden çirkinim dedigniz oldu mu ya da fiziği güzel bir bayanın ya da erkeğin neden o fizik bende yok dediniz mi? Onun şu kadar parası var benim neden yok gibi?

Yoksa sahip olduğunuz hayattan memnun musunuz? O onun hayatı, bu benim hayatım diyebiliyor musunuz?
Başkalarının hayatlarına bakip iç geçiriyor musunuz?
Cevapla