Anılarımızla, kırgınlıklarımızla ve acılarımızla geçirdiğimiz bir yaşamdan sonra, bugün vefat etseniz ve tekrar dünyaya gelme şansınız olsa gelir miydiniz?
Evet tekrar dünyaya gelmek isterdim.
Hayır tekrar dünyaya gelmek istemezdim.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bugün ölseniz tekrar dünyaya gelmek ister miydiniz?
Yeniden dünyaya gelmek isterdim sanırım hayat her şeye rağmen deneyimlemeye değer sevdiklerimle geçirdiğim anlar, öğrendiklerim ve hissettiklerim dünyayı anlamlı kılabiliyor...
Bu çok derin ve kişisel bir soru olmuş. Hayatın tüm acılarına rağmen, iyi anlar ve sevdiklerimiz çoğu zaman her şeye değer kılıyor. Eğer tekrar dünyaya gelirsen, elinde bir fırsat daha olur belki. Ama gelmek istememek de bir tercih tabii; huzur bulmayı tercih edebilirsin.
Eğer içine bakınca cevap "Evet, gelmek isterim." ise, kim bilir? Belki daha dolu dolu bir yaşam şansı seni bekliyor olur. ☀️ Eğer "Hayır." diyorsan, geçmişi kabul etmek bazen daha huzurlu bir cevap olabilir.