Bu durumu nasıl aşabilirim sizce? Ya biliyorum soru uzun ama lütfen 2 dk okur musunuz 🥺?

Küçükken neredeyse 7 yaşımda olduğum zamanlar amcamın eşi bana psikolojik şiddet uyguluyordu. Hakaret ediyordu zorla ev işi yaptırıyordu. Annem ve ben amcamlarda kalıyorduk o dönem babam işi gereği yurt dışındaydı. Annem işe gidince bu kadın bana çok kötü davranıyordu. Yeri sildiriyordu sen buna layıksin diyordu. Bana arada çirkinsin diyordu. Yemek yapmasinda yardım etmek istediğimde kim bilir elini nerene sürdün diyordu. Yemek zamanı gelince kendi çocuklarına yemegi bol bol koyup sana kalmadı diyordu ve bana dünden kalan yemeği yediriyordu. Yıllar geçti ve ben büyüdüm. 24 yaşıma geldim. Ama o kadın yüzünden özgüvensizim. Aşmaya çalışıyorum unutmaya çalışıyorum olmuyor. Onun kötü sözleri benim iç sesim oldu. En kötüsü de büyüyünce onunla bu konuda yüzleşemedim. Karşılaşinca çekiniyorum konuşmaya bana bunları neden yaptin diye hesap sormak istiyorum yapamıyorum. Bana çok iyi davranıyor yengen kurban falan diyor hitap ederken. Bende bu konuda yüzleşemiyorum o yüzden. Keçmişe takılı bir kindar ezık birisi gibi görülmek istemiyorum. Sizce ne yapmalıyım arkadaşlar?
Bu durumu nasıl aşabilirim sizce? Ya biliyorum soru uzun ama lütfen 2 dk okur musunuz 🥺?
Cevapla