Sizce ne yapmalıyım soru biraz uzun ama cevaplarsanız çok sevinirim?

Öncelikle herkes kendi hayatı için en doğru olanı bilir diyeceksiniz haklısınız ama fikirlerinizi merak ediyorum. İktisat alanında iki yıllık bölümden mezun oldum ve DGS ile 4 yıllık iktisat bölümüne geçiş yaptım. Ara sınıftan geçiş yaptığım için tekrardan ikinci sınıftan başlattılar ve mezun olmam için üç yıl daha okumam gerekiyor ama yapamıyorum. Derslere karşı asla ilgim yok odaklanamıyorum sanki vaktimi boşa harcıyorum gibi hissediyorum. İki yıllık bölümden mezun oldum ve istemesemde 4 yıllığa tamamlamalıyım diye düşündüm ama olmuyor sınavlara bile çalışamıyorum. Notlarım iyi ama kendimi ileride bu bölümle alakalı bir işte hayal bile edemiyorum. Şimdi sormak istediğim şu tekrardan bir bölümü kazanıp yerleşmek için çok mu geç kaldım. Veyahut diyelimki yeni bir bölüm kazanamadım KPSS önlisanstan atanmam ne kadar mantıklı. Lütfen bu durumda olan veya bir tavsiyesi olanlar cevap versinler çünkü aklım çok karışık ve ne yapacağımı bilmiyorum.

Sizce ne yapmalıyım soru biraz uzun ama cevaplarsanız çok sevinirim?
Cevapla