Yolda görsen yüzüne bile bakmayacağın biri sana akıl veriyorsa… Sence bu öğüt mü olur, yoksa ironi mi?

Hayatta bazen öyle anlar olur ki, sana en çok lafı, en çok eleştiriyi, hatta nasihati; bırak yakın olmayı, yolda görsen selam vermeyeceğin, karakterine güvenmeyeceğin insanlar verir. Ne yaşadığını bilmeden, kendi hayatı darmadağınken sana yön göstermeye kalkarlar. İşte bu da bir çelişkinin, hatta biraz had bilmezliğin adı olur.

Peki sence, kendini tanımadığın ya da saygı duymadığın birinin sana verdiği nasihate değer vermek doğru mu, yoksa sadece vakit kaybı mı?
Yolda görsen yüzüne bile bakmayacağın biri sana akıl veriyorsa… Sence bu öğüt mü olur, yoksa ironi mi?
Yolda görsen yüzüne bile bakmayacağın biri sana akıl veriyorsa… Sence bu öğüt mü olur, yoksa ironi mi?
Cevapla