Birisi sırada önünüze geçtiği zaman bunu görmezden gelir misiniz?

Birisi sırada önünüze geçtiği zaman bunu görmezden gelir misiniz?
Evet zaman zaman başımıza gelmiş/gelebilecek olağan bi durum aslında... Bu durumda tepkin ne olurdu?
Görmezden gelirim
Sesimi yükseltir , tartışırım
Diğer (yorumda belirtecegim)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar anketi de oylayın 👍
Birisi sırada önünüze geçtiği zaman bunu görmezden gelir misiniz?
Cevapla