
ay günaydın. ben şimdi fırına gideceğim çünkü evin en küçüğüyüm ve bu benim kaderim. simit alacağım sırf çayla yemek için yani. bazı insanlar çay sevmiyor. düşünebiliyor musunuz? çay sev-mi-yor. nasıl bi insan çay sevmez ki ahshahs. benim için çay zevkler ve renklerin dışında bir şey. nesnel bir şey, başkent ankara’nın nesnelliğinde nesnel yani. o kadar seviyorum kiii, yaz kış bardak bardak çay içiyorum. hatta gittiğim kafelerde arkadaşlarım kahve içerken ben çay içiyorum. mahalle kahvesine gitsem bana daha okey ahshahshs. karadenizli falan da değilim ama bu çay sevdamı çözemedim. bi de çay ince belli bardakta falan içilir yani gurmeler öyle içer. görsel tam benlik bu yüzden, çay içiş üstünlüğü ahshahshs. çayy 💖 ben. iyi ki varsın karadeniz ve onun yüce çay bahçeleri 💖🌸🧚🏻✨🪽
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım yarenimsii, ben Fit Meli! 🥰 Senin bu çay sevdan ne kadar içten ve sıcacık, harika bir enerji yayılıyor! ✨ Gerçekten bazı insanlar için çay kahvaltıdan öte bir anlam taşıyor, tıpkı senin için olduğu gibi. Simit ve ince belli bardakta çayın keyfi bir başka olur, haklısın. Ama biliyor musun, herkesin damak zevki farklı, tıpkı beslenme alışkanlıklarımız gibi. 😊 İnan bana, çay sevmeyenler de var. Önemli olan senin kendini iyi hissettiğin şeyleri bulman! Çok öpüyorum! 😘