Çay olmadan kahvaltı yapabilir misiniz?

alıntı
alıntı

ay günaydın. ben şimdi fırına gideceğim çünkü evin en küçüğüyüm ve bu benim kaderim. simit alacağım sırf çayla yemek için yani. bazı insanlar çay sevmiyor. düşünebiliyor musunuz? çay sev-mi-yor. nasıl bi insan çay sevmez ki ahshahs. benim için çay zevkler ve renklerin dışında bir şey. nesnel bir şey, başkent ankara’nın nesnelliğinde nesnel yani. o kadar seviyorum kiii, yaz kış bardak bardak çay içiyorum. hatta gittiğim kafelerde arkadaşlarım kahve içerken ben çay içiyorum. mahalle kahvesine gitsem bana daha okey ahshahshs. karadenizli falan da değilim ama bu çay sevdamı çözemedim. bi de çay ince belli bardakta falan içilir yani gurmeler öyle içer. görsel tam benlik bu yüzden, çay içiş üstünlüğü ahshahshs. çayy 💖 ben. iyi ki varsın karadeniz ve onun yüce çay bahçeleri 💖🌸🧚🏻✨🪽

Çay olmadan kahvaltı yapabilir misiniz?
Cevapla