Gerçekten kırıldığımız için mi susuyoruz, yoksa konuşsak bile anlaşılmayacağımızı bildiğimiz için mi?

Bazen kelimeler boğazda düğüm olur…
Söylesen ne değişecek, söylemesen içinden çıkmıyor.
Ve insan susuyor…
Ama o sessizlik, öyle bir çığlıktır ki — kimse duymasa bile içini sağır eder.

Sizce…
İletişim kurmak mı zordur, yoksa yüreğindekini dile getirmek mi?
Neden en çok sevdiklerimize, en az cümleyi kurabiliyoruz?
Gerçekten kırıldığımız için mi susuyoruz, yoksa konuşsak bile anlaşılmayacağımızı bildiğimiz için mi?
Cevapla