Öfkelendiğimizde neden yüksek sesle konuşuruz? Sevdiğimiz insanlarla neden susarak anlaşırız?

https://youtu.be/IVdGtIIWAvE
Ben hep sevdiklerimin yanında susarım , bazen dilim tutulmuş gibi olur , sebebi sevginin verdiği huzurmuş.
Ben öfkelendiğim zamanda susarım genelde bunun nedeni de sevgi ve merhamet dolu bir kalbimin oluşu.❤❤
Allah bizi sevdiklerimizden ayırmasın , kötü kalpli insanların şerrinden korusun..
Amin❤
Öfkelendiğimizde neden yüksek sesle konuşuruz? Sevdiğimiz insanlarla neden susarak anlaşırız?
Cevapla