İnsanlar sakin konuşmak yerine niye bağırmayı tercih ediyor?

Halbuki fısıldasan duyacak kadar yakınında olan insanla bağırarak iletişime geçiyoruz bunun nedeni nedir?
İnsanlar sakin konuşmak yerine niye bağırmayı tercih ediyor?
Cevapla