Öfke anında sessiz kalmak mı yoksa bağırmak mı güçtür?

Bana göre sessiz kalmak en zor olduğu için sessizlik güçtür. Sizce?

Öfke anında sessiz kalmak mı yoksa bağırmak mı güçtür?
Cevapla