Kimsem yok, arkadaşım yok. Depresyondayım, ağlıyorum. Ne yapayım?

Sosyal anksiyetem var arkadaşım yok yapayalnizim kimsem yok 😭😔
Kimsem yok, arkadaşım yok. Depresyondayım, ağlıyorum. Ne yapayım?
Cevapla