Genel olarak gergin, çabuk sinirlenen biriyim bu durumdan çok sıkıldım nasıl kendimi düzeltebilirim?

İnsanlara tahammülüm yok sinirleniyorum hemen her şeye ani fevri hareketler yapıyorum sonra pişman oluyorum ama iş işten geçiyor. Gergin biriyim mutsuz soğuk biriyim böyle biri olmak istemiyorum kendimi çok kötü hissediyorum ya

Genel olarak gergin, çabuk sinirlenen biriyim bu durumdan çok sıkıldım nasıl kendimi düzeltebilirim?
Cevapla