• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Evlendiğinizde eşinizin annesiyle yaşamak ister misiniz? (Sayfa 2)

Y3r1n7k4t6
Y3r1n7k4t6 Takip Et
Xper 5 Yaş: 30
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
10
Yapay Zekaya Sor
Evlendiğinizde eşinizin annesiyle yaşamak ister misiniz?
Cevapla
Evlilik Soruları Nasıl Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

151

Cevap

148

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • Sieg-Heil
    Sieg-Heil Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 44%
    +1 yıl

    ben sevgilim için 3.5 yıldır annemle konuşmuyorum siz ne diyorsunuz :D
    sevgilim her şeyden önemli onu kıran insan annem olsa bile 1 hafta sonra öleceğini bilsem bile
    sevgilimden özür dilemeden evime sokmam yüzüne de bakmam.

    ayrıca ben o tür şeyleri sevmem ya yalnızlığı severim asla olmaz öyle bir şey

    not: annemle aramı düzeltmeye çalışmasın kimse düzelmeyecek :D

    0
    4 Yorumla
    • Y3r1n7k4t6
      Y3r1n7k4t6
      +1 yıl

      Sevgilin herşeyden önemli mi? Annende seni doğurduktan sonra cami avlusuna bıraksaydı keşke.

      Yorumla
    • Sieg-Heil
      Sieg-Heil
      +1 yıl

      cami mi sşadlaşisdalsdasd
      belki imana gelirdim asşdasdas

      Yorumla
    • Y3r1n7k4t6
      Y3r1n7k4t6
      +1 yıl

      Belliydi zaten

      Yorumla
    • Sieg-Heil
      Sieg-Heil
      +1 yıl

      ahahahahaha

      Yorumla
  • pentin
    pentin Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 50%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3,7b cevap paylaştı.

    Hastalik yaslilik gibi zorunluluk yoksa kabul etmem. Ne kendi ailemle ne de esimin ailesiyle yasamak istemem. Mantkli olmak lazim. Ev ev ustune kurulmaz.

    0
    0 Yorumla
  • GFLaz
    GFLaz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 34%
    +1 yıl

    Onun annesi , babası Yardıma muhtaç durumda ise tabii ki başımla beraber. Eğer annemin ya da babamın bizimle birlikte yaşamasına karşı çıkarsa güzelce konuşurum , anlayış göstermezse bitiririm.

    0
    1 Yorumla
    • Maviigunlerr
      Maviigunlerr
      1 yıl

      Niye yasasin

      Yorumla
  • solinn
    solinn Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    Eger bakıma muhtac degilse ve hasta degilse esimin annesiyle yasamak istemezdim. Sonucta kocanla ozel birseyler yasamak istersin. Veya istedigin gibi davranmak istersin. Ama surekli vir cift göz seni izliyorken bunlari nasil yapabilirsin ki.

    0
    0 Yorumla
  • hicazkar
    hicazkar Takip Et
    Guru Yaş: 45 , eic 53%
    +1 yıl

    Yaşlı ve bakıma muhtaçsa elbette yaşarım. İnsanın evladından başka kimi var ki zaten; nereye gitsin hasta ve yaşlı insanlar?

    0
    4 Yorumla
    • Y3r1n7k4t6
      Y3r1n7k4t6
      +1 yıl

      "Bakım evine bırakırız." gibi düşünceleri olan hatta bu düşünceyi gerçekleştiren insanlar var. Bizleri bu yaşlara kadar getiren annelerin asla hakkını ödeyemeyiz ama en azından üzerimize düşen vazifeyi yerine getirmeliyiz diye düşünüyorum.

      Yorumla
    • hicazkar
      hicazkar
      +1 yıl

      Allah korusun, ne annem için ne kayınvalidem için bunu düşünemem. Şu an sağlıklı her ikisi de ama ilerde elden ayaktan düşseler baş tacı ederim ben onları. Ki aslında bu da bir kısmettir herkese nasip olmaz.

      Yorumla
    • Y3r1n7k4t6
      Y3r1n7k4t6
      +1 yıl

      Çok doğru.. Yinede Allah kimseyi kimseye muhtaç ettirmesin çok zor bir durum.

      Yorumla
    • hicazkar
      hicazkar
      +1 yıl

      Her zamanki duaları Allah ele ayağa düşürmesin. Amin sayın soran.

      Yorumla
  • bluewind
    bluewind Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 55%
    +1 yıl

    Annelerin evleri varsa ve sorunları da yoksa birlikte yasamak istemem. Kadinimla istediğim an istediğimi yapabilmeliyim.

    0
    2 Yorumla
    • Y3r1n7k4t6
      Y3r1n7k4t6
      +1 yıl

      Ben zorunlu bir durumdan söz ediyorum.

      Yorumla
    • bluewind
      bluewind
      +1 yıl

      Başımızın üstüne yeri var elbette :)

      Yorumla
  • FreeDream
    FreeDream Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Eğer eşimin annesi öyle dalavere çeviren fettan ihtiyarlardan değilse öz annem gibi görürüm sorun olmaz benim için. Yok eğer öyleyse sadece gidiş bileti alır hacca gönderirim onu :)

    1
    5 Yorumla
    • Y3r1n7k4t6
      Y3r1n7k4t6
      +1 yıl

      Peki eşiniz sizin annenizi kabul etmezse?

      Yorumla
    • FreeDream
      FreeDream
      +1 yıl

      Hacca gönderirim olayında mizaha vurduğumu anlamışsınızdır :) Eşim kabul etmez ise onunla konuşur, ileride benim öldüğüm zaman sığınacak tek yerin çocuğun olacak. El kızı seni istemese ve aralarına almasalar ne hissedersin diye sorarım. Eşimin ömrümde yükleneceği 1 yük için ben onun ömründen 10 yükü alırım sırtıma. Eğer ikna olmuyorsa benim için değerli olan bir şeyin onun için önemsiz olduğunu görüp, beni ne kadar önemsediğini sorgularım. Ama ne olursa olsun annemi kimsesiz bırakamam. Aynı durum onun başına gelse bana sormasına bile gerek kalmadan ben sahiplenirim annesini.

      Yorumla
    • Y3r1n7k4t6
      Y3r1n7k4t6
      +1 yıl

      Çok güzel düşünceler bunlar. Tebrik ederim.

      Yorumla
    • FreeDream
      FreeDream
      +1 yıl

      Teşekkür ederim. Allah hepimizin kalbine göre bir eş nasip eylesin.

      Yorumla
    • Y3r1n7k4t6
      Y3r1n7k4t6
      +1 yıl

      Amin inşallah

      Yorumla
  • Mandarinia
    Mandarinia Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 50%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 5,7b cevap paylaştı.

    Zorunluluk ve gereklilik ilkesi olmadığı müddetçe her iki tarafında aile bireylerinden mümkün mertebe uzak durmak gerek.

    1
    0 Yorumla
  • __alice__
    __alice__ Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    Çocuklarım olana kadar eşimle yalnız yaşamayı tercih ederim. Daha sonra hasta olmasa da beraber yaşayabiliriz sıkıntı olmaz. Başımın üstünde yerleri var.

    0
    0 Yorumla
  • ooopapatya
    ooopapatya Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    +1 yıl

    ilk yıllarda başbaşa kalmak isterim onun dışında iyi bir insansa, burnunu ona buna sokmayacaksa sokağa atacak halim yok. mutlu bile olurum bana da destek olacağı için.

    0
    0 Yorumla
  • ozgenazli94
    ozgenazli94 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    yaşarım tabiiki o da benim annem başımın üstünde yeri olur :)

    2
    2 Yorumla
    • efenndy
      efenndy
      +1 yıl

      mükemmelsin yaa tebrik edıyorum seni :)

      Yorumla
    • ozgenazli94
      ozgenazli94
      +1 yıl

      teşekkürler :)

      Yorumla
  • atkaçakçısı
    atkaçakçısı Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Annemin benden baskasi yok benimde ondan daha degerlim yok. O yuzden ya gelir beraber yasariz ya gider annemle zaten mutluyuz :))

    0
    2 Yorumla
    • Y3r1n7k4t6
      Y3r1n7k4t6
      +1 yıl

      Anneden daha değerli ne olabilir ki şu hayatta :)

      Yorumla
    • atkaçakçısı
      atkaçakçısı
      +1 yıl

      Hicbir sey olamaz heleki benimki gibi anneden. Herkesin annesi kendine iyidir de biz basbasa kaldigimiz icin yillardir cook farkli ozledimmm anne miiiii :(((

      Yorumla
  • soraya2008
    soraya2008 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    evlendiğimde evmin ayrı olmasını isterim ama gün gelir hastalık olur acizlik olur işte o zaman annesininde babasınında yeri benim evimdir onları bırakamam bakarım

    0
    0 Yorumla
  • fiiiikkko
    fiiiikkko Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    esimi seviyorum ve ben sulalesine katlanirim esim icin bu gercek dusuncem cunku obenim babama kendi babasi gibi goruyo annemide oyle ve annemle cok iyi anlasiyolar belki mesafelerden kaynaklaniyo ama sonucuna bakmak lazim

    0
    0 Yorumla
  • elagöz55
    elagöz55 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Vicdan meselesi biraz.. Kendi evi varsa kendine bakabiliyorsa istemem ama birine gerçekten muhtaçsa ilk bir kaç yıl olmasada sonradan olabilir onun annesi benim annemde sayılır bizde o duruma düşebiliriz empati kurmak gerek..

    0
    0 Yorumla
  • Andreyy
    Andreyy Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    1. Ömrün ne kadar oldugunu bilemezsin varsa ömründe yaşlanmak görürsün inş
    Senin eşine ilgin davranışın birde kayınvaldenin kötü huylu olma olasılıgı var herkes aynı olsaydı insan olmazdı diimi ;)

    0
    3 Yorumla
    • Y3r1n7k4t6
      Y3r1n7k4t6
      +1 yıl

      Bunları hesaba katarak yazdım zaten. Eğer eşim aradaki dengeyi bozmuyorsa, annemizde biraz anlayışlıysa hiçbir sorun olmaz bence. Yalnız ben hastalık ve muhtaçlık durumundan söz ediyorum. Bizden başka gidecek yeri, bakacak kimsesi yoksa tabiki gelip bence kalacak.

      Yorumla
    • Andreyy
      Andreyy
      +1 yıl

      Dogru söylüyorsun ama herkesin bu düşünce yapısında oldugunu sanmıyorum

      Yorumla
    • Y3r1n7k4t6
      Y3r1n7k4t6
      +1 yıl

      Bende sanmıyorum.

      Yorumla
  • naturalist
    naturalist Takip Et
    Yoda Yaş: 49
    +1 yıl

    zor bir durum tabi aile ile yaşamak.. herkesin kendine göre düzeni var.. ancak özel bir durum ya da bakıma muhtaçlık kendi işini kendi görmez durumdaysa.. mecburen..

    0
    1 Yorumla
    • Y3r1n7k4t6
      Y3r1n7k4t6
      +1 yıl

      Bende gereken durum için söylüyorum. Eğer böyle bir durum gerekmiyorsa bende istemem

      Yorumla
  • Elenoraam
    Elenoraam Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 53%
    +1 yıl

    Hasta olsun saglikli olsun yasarim. her zaman basimin üstünde yeri var.

    2
    2 Yorumla
    • Ciello
      Ciello
      +1 yıl

      Helal olsun (:

      Yorumla
    • Elenoraam
      Elenoraam
      +1 yıl

      TSK ederm

      Yorumla
  • standartsız13
    standartsız13 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40
    +1 yıl

    durum şu onun babası ya da benim babam vefat etmiş ise zaten bizimle yasayacak aksi soylenemez bile anadır bas tacıdır eşinin annesinede anne diyorsan eger evde erkek yoksa o kadına bakıcaksın boynunun borcu...

    0
    2 Yorumla
    • Y3r1n7k4t6
      Y3r1n7k4t6
      +1 yıl

      Bende öyle bir durumdan bahsediyorum zaten. Tabiki bakılmalı.

      Yorumla
    • standartsız13
      standartsız13
      +1 yıl

      ya siz? demişsin ya sonunda ben ondan yazdım dosdogru bildigim şekilde

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    başım üstüne. odası hazır zaten gelmek istediğinde buyurp gelir ya da rhatsızlık durumunda hıc bırakmam bıle bızde kalsın. bugun onlara yarın bıze. bız onlara bakmadan ılerıde cocuklarımızdan ne hakla beklıycez...

    0
    0 Yorumla
  • DreamMatch
    DreamMatch Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37
    +1 yıl

    Dürüst olmak gerekirse deli gibi sevdiğim kadın eğer annemi kabul etmiyorsa ben güle güle derim. Dünyada vefakar insanlar hala var, bir kişiye ram olamam

    0
    0 Yorumla
  • 2ce06
    2ce06 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    Bence bunu hic kimse istemez ama eger annesinin oğlundan baska kimsesi yoksa ve tek başına yasicak durumda degilse.. hastalik olsun yaşlılık olsun ozaman yaşarım ve bunda bir sorun görmem.

    0
    0 Yorumla
  • BuOlsa
    BuOlsa Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 34%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 6,5b cevap paylaştı.

    Konu hastalik ise konu degisir degilse bir anlam görmüyorum

    0
    1 Yorumla
    • Y3r1n7k4t6
      Y3r1n7k4t6
      +1 yıl

      Konu hastalık zaten.

      Yorumla
  • rysbnc
    rysbnc Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40 , eic 52%
    +1 yıl

    bende ayrım yapmazdım ama aynı evde yaşamalarını ya da yaşamayı istemezdim. tabi bir sağlık problemi gibi birşey olursa o zaman değişir.

    0
    0 Yorumla
  • DarkishAngel
    DarkishAngel Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    bence olmaz.. sizde eşinle yeni bir ayle olucaksiniz evet saygi duyarsin falan ama bence iyi bir fikir deyil ayni evde kalmak

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Normalde ayrı evlerin ayrı olmasından yana biriyim. Hastalık varsada şu şartla belki kabul edilebilir. Hastayım diye fırsat bilip eşime dünyayı zehir etmeye kalkmazsa ya da benim aileme karışmazsa olabilir.

    0
    0 Yorumla
  • nerdenbaslasan
    nerdenbaslasan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    Gerekiyorsa basim uzerinde yeri var. hastalik olur yalnizlik olur... yalniz mumkunse dili ile kisa olsun biraz:)) herisime herseyime karisan bir kv ile zor olur;)

    0
    0 Yorumla
  • deliyimmmm38
    deliyimmmm38 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Durumlar ve imkanlar yoksa herşey düzelene kadar yaşarım no problem :) ama kaynanada beni gelin gibi değil kizi gibi görmeli yoksa biraz zor olur gibi :)

    0
    0 Yorumla
  • sohbet6006
    sohbet6006 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 52
    +1 yıl

    Evde bir büyüğün olması kötü değil. Birgün hepimiz aynı duruma düşeceğiz. Ancak evleneceğim kadının annesi içişlerimize karışırsa, kızını yanlış yönlendirirse, o zaman ya ben ya annen derim...

    0
    0 Yorumla
  • Gizemliadam34
    Gizemliadam34 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35
    +1 yıl

    Benim annem harika bir insandır ama ileride benmi o mu seçeneğine maruz kalmamak için ayrı bir evde yaşamayı dşünüyorum ama büyük konuşmamak gerek sonuçta hayat müşterek :)

    0
    0 Yorumla
  • Türkoğlutürk
    Türkoğlutürk Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    sadece eşimle birlikte yaşamak isterim ama ailelerden biri bakıma muhtaç ise başka bir çare mutlaka bulurum aynı apartmanda yaşamak gibi veya sadece haftada bizde maximum 4 gün yaşayabilir

    0
    0 Yorumla
  • isimbulamadım61
    isimbulamadım61 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 37
    +1 yıl

    Ben istemiorum tabiki ilerde yaslandiklarinda bakarim ama zorunlu bir durum yoksa istemem ev ev ustune kurulmuo

    0
    2 Yorumla
    • Y3r1n7k4t6
      Y3r1n7k4t6
      +1 yıl

      Zorunlu durum olduğunu varsayarak sordum

      Yorumla
    • isimbulamadım61
      isimbulamadım61
      +1 yıl

      O durumda tabiki ayni evde otururum.

      Yorumla
  • Layyykss
    Layyykss Takip Et
    Bilge Yaş: 30
    +1 yıl

    eşimin babası çalışmayan sürekli evde olan bir insansa hayır.

    1
    0 Yorumla
  • mimariçee
    mimariçee Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    evet kesinlikle iterim , aynı evde değil belki ama altlı üstlü olabilir mesela

    1
    0 Yorumla
  • sunaaz
    sunaaz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 41
    +1 yıl

    Ben eşimin ailesi ile aynı binada otuyorum artılarıda var eksileride aradaki saygıya bağlı ben memunum :D

    0
    0 Yorumla
  • hilallcikk
    hilallcikk Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 40%
    +1 yıl

    Eşim birlikte yasayalim dediyse sorun olmaz benim de annem sonuçta benlik bir sorub cikmaz

    0
    0 Yorumla
  • mimişe
    mimişe Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 41%
    +1 yıl

    gidecek yeri yoksa kabul ederim tabi ki ama imkanım varsa kendi evimde olmayı tercih ederim

    0
    0 Yorumla
  • voluptuous
    voluptuous Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 35%
    +1 yıl

    Zorunluluk olursa evet, seçenek olursa hayır, net. #V

    0
    0 Yorumla
  • NickSize
    NickSize Takip Et
    Guru Yaş: 86 , eic 43%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    İlk başlarda hayır!!! Sonradan yıllar geçince ve bakım gerekiyorsa tabii ki asli görevimiz!!!

    0
    0 Yorumla
  • krblsdny
    krblsdny Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 32%
    +1 yıl

    hayırr isstemem ev üstünde ev olmaz demiş büyüklerimiz boşa dememişler

    0
    1 Yorumla
    • DreamMatch
      DreamMatch
      +1 yıl

      Büyüklerde bazen hata yapabiliyor, sen her duyduğunu kabul etme bence :)

      Yorumla
  • kahvemsin
    kahvemsin Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 56%
    +1 yıl

    annesinin karakterine bağlı. sevmezsem istemem seversem olabilir

    0
    0 Yorumla
  • akılküpükendisi
    akılküpükendisi Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 34%
    +1 yıl

    istemem. hasta ise, bakıma muhtaç ise değişir işler.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    hayır. kaynana falan diye değil istemem yani evlendiğim adamla yalnız yaşamak isterim. kendi ailemi de istemem o evde ama tabii yakın olsunlar isterim.

    0
    0 Yorumla
  • teylikelimatte
    teylikelimatte Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 38%
    +1 yıl

    Annemi dışarda mı bırakayım, ben annemi kabul etmeyen bir eşim olsun istemem..

    0
    0 Yorumla
  • Elaoztrk
    Elaoztrk Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    Yapamam ben. Sonuçta insan kendi ailesini yuvasını kurmak için evleniyor başkalarıyla yaşayacaksak ne anlamı kalır..

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Benim anneciğim diyor zaten ilerde yataklık olursam beni huzur evine yatırın diye benim anam böle derken onun anasına mı bakıcam bende diyorum huzur evine yatırın diye ben çocuğumla eşine rahatsızlık vermezdim !

    0
    0 Yorumla
  • GrandLotus
    GrandLotus Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 30%
    +1 yıl

    Ne karımı yaşatırım nede kendim yaşarım. Eğer kendi evimi kuramıyor ele güne muhtaçsam evlenmem

    0
    0 Yorumla
  • ungesellig
    ungesellig Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 48%
    +1 yıl

    çok sorun olur ya ne kendi ailemin evinde ne onun ailesinin evinde kalmam en iyisi ayrı ev :)

    0
    0 Yorumla
  • monnaarosaa
    monnaarosaa Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    Tabi ki de saygı duyarım severim bir dediğini iki etmem. Ama aynı ewde yaşamak çok zor ne kadar iyi oılursa olsun çok zorlugu var.

    0
    0 Yorumla
  • YineBenTuğba
    YineBenTuğba Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    gidecek başka yeri yoksa elbetteki birlikte yaşamayı kabul ederim. ama ilk 'bu benim eşim ben bakmaya mecburum' diye düşündüm. ilk düşündüğüm şey 'Allah rızası için bakmalıyım' olur.

    0
    0 Yorumla
  • kloof24keek
    kloof24keek Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    imkanimiz yoksa eger. yasarim. imkanimiz varsa ayri bir eve yasamam kesinlikle. imkanimiz yoksa ben sevdigim kisiyi zorlayamam.
    zaten secvgilim yok sıfır sıkıntı

    0
    0 Yorumla
  • İHTİRAS1519
    İHTİRAS1519 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34
    +1 yıl

    Kayinvalide insna olduktan sonra yasanir ama her kayinvalide ile yasanmiyor riske girmem direk hayir cevabim

    0
    1 Yorumla
    • Y3r1n7k4t6
      Y3r1n7k4t6
      +1 yıl

      Ben hastalık gibi zorunlu bir durumdan bahsediyorum.

      Yorumla
  • Lordsofrealm
    Lordsofrealm Takip Et
    Yoda Yaş: 39
    +1 yıl

    Evlenecegim zaman şartlar neyi gösterir bilemem ama buyuk ihtimal ayni evde yaşamak zorunda kalmam ama her konuda anlayışlı bir es nasip etsin Allah

    0
    1 Yorumla
    • Y3r1n7k4t6
      Y3r1n7k4t6
      +1 yıl

      Allah gönlünüze göre versin

      Yorumla
  • nurişinin_balı2
    nurişinin_balı2 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41
    +1 yıl

    Bencede en iyisi ne ekersen onu biçersin sen o kadına bakarsan sanada bakan olur yaşlanınca

    0
    0 Yorumla
  • ismlylmz
    ismlylmz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Valla evimize gelecek kişi evin huzurunu bozmuyorsa kalabilir tabiki onun ve benim ailem

    0
    0 Yorumla
  • Maria_Antoinette
    Maria_Antoinette Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    Yemeklerimizi yapar, ev işlerinde yardımcı olursa neden olmasın... :)

    0
    0 Yorumla
  • RabiaSznlr
    RabiaSznlr Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Ben yaşamayı çok isterdim. Sonuçta eşimin herşeyiyse onlar benim de herşeyim

    1
    0 Yorumla
  • dilarafenerbahçe
    dilarafenerbahçe Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    tabikide hayır nede olsa özel hayat diye bir sey var

    0
    0 Yorumla
  • Necmmmmm
    Necmmmmm Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36
    +1 yıl

    Fantzi yapanazsın sarılamazsın sesli yapamazsın ne işi var annenin

    2
    0 Yorumla
  • nazz2
    nazz2 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Asla kabul etmem, ben olsam kendi evime gider orda yasarim..

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (179)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Evlendiğinizde eşinizin annesiyle yaşamak ister misiniz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Evlendiğinizde eşinizin annesiyle yaşamak ister misiniz? 128 cevap verildi
Eşinizin annesiyle yaşarmısınız? 13 cevap verildi
Siz eşinizin annesiyle birlikte yaşamayı kabul eder misiniz? 15 cevap verildi
Beyler size soruyorum evlendikten sonra eşinizin annesinin sizinle yaşamasına karşı çıkar mısınız? 99 cevap verildi
Evlendiğinizde eşinizin annesi ile bir ömür yaşar mısınız? 31 cevap verildi
Evlendiğinizde eşinizin annesi veya babasıyla birlikte yaşamayı kabul eder miydiniz? 26 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Nohut dürüm sever misiniz?
  • Sevgilin için dinini değiştirir misin?
  • İlişkilerde hangisi daha çekici, ne istediğini bilen kadın mı yoksa beklemeyi bilen kadın mı?
  • Renklerle aranız nasıl?
  • Nefret bir renk olsaydı hangi renk olurdu?
  • En son ne zaman birine gerçekten bir şeyler hissettin?
  • Hangi konu seni asla üzemez?
  • Bir kadının vücudu gerçekten bu kadar kusursuz olabilir mi?
  • Sizin de arkadaşlarınız böyle gereksiz dertleri var mı?
  • Adını kalbine yaz beni unutma demek istediğiniz birisi var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨