Hayır bir ömür o kadına katlanamam.
Evet o da benim annem sorun olmaz.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Duruma göre değişir. Yardıma muhtaçsa, yalnızsa -yani bi oğlu o kaldıysa- ve kafa dengiyse -böyleyse muhtaç kalmasa bile kabul edebilirim- sorun etmem. Tabi gönül eşinle yalnız yaşamak ister o ayrı. Ama yardıma muhtaç birini de sokakta bırakamaz insan. Reddetmezdim sanırım.
Yaşayamam, yaşamak da istemem. Yeri geliyor kendi ailem bile yük oluyor sırtıma. Ev üstüne ev olmaz çünkü. İnsan kendine ait bir özel alanı olsun istiyor. Ne kendi annemle, ne de eşimin annesiyle aynı evde yaşamak istemem bu yüzden.
İstemem böyle bir şeyi zaten evlenmeden konuşurum. Eğer konuşmama rağmen evlendikten sonra böyle bir emrivaki yaparsa boşanırım.
bunu simdi bilemem duruma göre değişir..
Cevap
5Cevap
Evet o da benim annem sorun olmaz. yaşarım tabi ki de.. önemli olan zaten eşimin mutlu olması gerisi önemli değil
Eşimin annesini çok severim. Beraber yaşamamız gereken bir durum olursa seve seve yaşarım da bakarım da.
Eşimi seviyorsam onun annesine de saygı duymak zorundayım. Eşim isterse yaşarım
bir ömür tabi sorun yok
maalesef yaşayamazdım bu kişinin kim olduğuyla bir ilgisi yok, ben rahat hareket edemezdim bu şekilde.
İstemem ya ayni evde olmuyor dürüst olayım iki tarafa da uzak olabilir ev
Ben zaten bu yasa kadar aile yanında yasamaktan bunaldım bir de başkasının ailesi ile yaşamak istemiyorum
Ailesi beni kızı olarak görürse bende onları ailem olarak görürüm ve yaşarım sorun olmaz
Bakıma muhtac olması durumunda olabılır ama onun dısında beraber oturmayı asla kabul edemem
Bize ihtiyacı varsa gerçekten sırtımı dönemem elimden gelen desteği veririm.
Evet yaşarım , sevgilimin babası vefat etmiş çocukken annesini yalnız bırkıcak kadar vicdansız diyilim
Katlanmak değil de aynı evde rahat edemem rahat giyinen
Giyinemem
Giyinirsin sonuçta evde sürekli çamaşırla gezilmiyor
@Sitemkarım seksi de mi giyinemiycez sjsjjs
Kaynanan senden etkilenme z korkma 😂😂
@Sitemkarım 😂😂😂 saygı diye bir şey var tatlım
Haklısın düşünemedim ☺️
@Sitemkarım 😅
O zaman kaynananı da evlendir kurtulursun 😜
Yani duruma göre değişiklik gösterir ama evet.
eğer anlaşabiliyosak olur
Evet yaşarım sorun olmaz.
Onla mı evlendik hayırdır
Dublexse neden olmasın?
İstemezdim, herkes kendi evinde mutlu olsun.
Yaşayabilirim, benim için mesele değil
Yaşarım eşimin annesi benimde annem sayılır
Kendi annemle bile yaşayamam
Asla
Hayır !
Bakarım sorun olmaz
hayır yaşamam
Hayır.
Yaşamam
Hayır
Sanmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?