Eşinizin annesinin sağlık sorunu yok fakat annesi yaşlı eşiniz annesini yanına almanız konusunda ısrar ediyor ister miydiniz istemezseniz neden?
Cevabın nedir?
Cevapla
- Aşk İlişkileri konusunda 353 cevap paylaştı.
+1 yılBen buna karşıyım
Çok istiyosa üst ya da alt kattan bir daire daha tutar anasına orda oturtur
Aile denen kavramda bana göre kimseye yer yoktur
Karı kocaya engel olabilecek herkes potansiyel zarardır çünkü
Ne rahat rahat konuşabilinir ne kavga edilir ne tartışılır ne evin içinde rahatça giyinip dolaşılabilir ne evliliğin temeli olan cinsel hayat rahatça yaşanabilir
Bu örnekleri çoğaltmak mümkün
Tamam anne bu dünyalara değişilmez doğurdu büyüttü senelerce kahrını çekti kabul ama aile olayı başka bişeydir
Kimse beni hayırsız evlat olarak görmesin sakın
Analar baştacıdır ama!!!
Karı koca arasına girecek ve rahatını kaçıracak olan herkes bana göre potansiyel boşanma sebebidir ;)
anlayan anladı anlamayanda tekrar tekrar okusun...64 Yorumla- +1 yıl
Doğru bir şekilde açıklamışsınız evet katılıyorum. Alt kat ya da üst kat kavramı da güzel bir öneri.
- +1 yıl
Rica ederim
- +1 yıl
cok guzel konusmusunuz cok dogru ıfade ama bırseyı atlamayın lutfen bakıma muhtac bır ınsan altlı ustlu de olsa heran dusebılır gece korkabılır altına yapabılır karnı acıkır asagıdan kımı nasıl cagırsın... yanı bakıma muhtac olmadıkca zaten ayrı evler sart hatta bakıma muhtac olmadıkca altlı ustlu oturmaya bıle karsıyım ben... ama bakıma muhtac ınsan eve aynı eve gelmek mecburıyetındedır. Esım hayırsız evlat olsun ıstemem ana atılmaz satılmaz ama su var kı erkekler analarını eve getırıp karılarını analarının basına dıkıyolar. ya senın karının camasır bulasır belkı ıkı belkı daha fazla cocuk basında hem belkı butun bunlara ragmen bır de calısan bır kadın belkı karın yanı anana bakmakla yukumlu olan o degılkı sensın... eve getırsın ama sorumluluk tamamen esıme aıttır. anasına o bakar ben sadece elımden gelenı yaparım ama bakımını ustlenmem. aynı evde yasayarak zaten yukarda belırttıgınız seylerden yeterınce feragat etmıs oluyorum eşim kıymet bılmelı
- +1 yıl
Tamamda zaten detayda sağlık sorunu yok demiş o yüzden senn gibi yorum yapmadım sevgili kolibri aynı fikirdeyiz zaten emin ol
Hem öyle bile olsa bebe telsizleri var biliyosun altlı üstlü bile olsa bir tık uzağında olursun anca ;)
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 372 cevap paylaştı.
+1 yılAynısını geçenlerde sen mi sormuştun acep.
Fazla yaşlı değilse ayrı yerde de kalarak sürekli ilgilenilebilir ama yaşlıysa hayır bizde kalmasın demek için biraz vicdansız olmak lazım. Geniş büyük bir evde, karı kocaya fazla karışmasına müsade etmeyecek şekilde gayet de sorun etmeden bu durumdan rahatsızlık duymadan yaşanabilir.00 Yorumla
Esım hayırsız evlat olsun ıstemem ana atılmaz satılmaz ama su var kı erkekler analarını eve getırıp karılarını analarının basına dıkıyolar. yok hatun neden anama ılacını vaktınde getırmedın dıye dayak yıyen konu komsuya akrabaya sıkayet edılen gelınler var ne yazık kı. ya senın karının camasır bulasık belkı ıkı belkı daha fazla cocuk basında yeterınce yuklu bır sorumlulugu var hem butun bunlara ragmen bır de calısan bır kadın belkı karın yanı anana bakmakla yukumlu olan o degılkı sensın... eve getırsın ama sorumluluk tamamen esıme aıttır. anasına o bakar ben sadece elımden gelen neyse onu yaparım bakımını kendı ustume almam. cok zorlanıyosa bır hemsıre tutsun anasının basına o benden ıyı bakar.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAnnesini yanimiza almak konusunda israr edicek biriyle evlenmezdim. Ama ben eger annesinin kendi basina rahat edemedigini dusunuyosam (tabi ki kadin uyumlu ve sorun cikarmayan biriyse) bizimle yasamasini kendim onerebilirim de yani.
11 Yorumla
Soran+1 yılOda iyiymiş
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
11
Cevap
18Cevap
Evlendikten sonra benim annem senin annen mi oluyor ki o da benim annem olacak tabi ki kalabilir hatta ben getiririm. :D
07 Yorumla
Soran+1 yılİzmirliler bir başka oluyor anasını..:Dd
Soran+1 yılHemşeri dayanışması :ppp
Soran+1 yılRica:D
Soran+1 yılHahahah :D Uçur beni spaydiiii
+1 yılOdamız ses yalıtımlı olursa sorun etmem :-) Şaka bir yana "olurmu l*n öyle şey tabiki bizimle kalabilir."
Taliplerimi bekliyorum :-)16 Yorumla
Soran+1 yılBencede ne olcak yanii:D
- +1 yıl
Tabiki
Soran+1 yılNe kadar insan o kadar bereket:D
- +1 yıl
Ne demişler nerede çokluk orada tokluk. Sana tamamiyle katılıyorum :-)
Soran+1 yılBencede :D
- +1 yıl
Aklın yolu bir :-)
bu nasıl soru ya neden sorun olsun senin zamanında yanında yaşaman ona sorun oldu mu?
189 Yorumla
Soran+1 yılHayır tabiki
Soran+1 yılEe yani ben karşı değilim zaten ikimizinde annesi kalsın diyorum. D
Soran+1 yılCevaplara bakıyorum çoğu kız istemiyor ben yaşlanmıyıcam :Dddddd
Soran+1 yılSaygısız gelinler :p
Soran+1 yılKesinlikle :D ne güzel olur ama iki anne hergün börek çörek yaparız :D kocişimin göbişi çıkar çok tatlı ya haha:D
Soran+1 yılHergün gırgır şamata hahah :D yemişim cinsel hayatını be:D
Soran+1 yılBen çocuk istemem 10 sene sonra filan anca yaa:D
Soran+1 yılEşim/sevgilim yok henüz yeaa hahaha:D yaklaşık 12 sene filan sonra hahahah
Soran+1 yılHahayttt nerden bulcam hemen ya:D siteye ilan mı veriiym
Soran+1 yılHahahahah sende benim gibi hayalperestsin :D Malum olmuştur Demek küt kızıl saçlı tonton bir kadıncağız anlayışlı kayınvalidem olucak:D
Soran+1 yılHahahahah :Dd ben çok yanlış anladım olayı özür dilerim ya:D
Soran+1 yılHahahahah :D çok kötüsün biliyosun demi:D
Soran+1 yılBabanıda alalım :DD
Soran+1 yılCanım biz nasıl sığcaz eve:D hahahaha
Soran+1 yılCiddi mii:D hahahah
Soran+1 yılKadının kalbine inicek delirdin mi:DD
Soran+1 yılHahahhahahah koptummmm gülmekten yerlerdeyim annem modemi atıcak şimdii :DDDDDDDDDDD
Soran+1 yılHahahhaha :Dd 12 yıl sonra olcak çocuğumuzun adı ne olsun:D
Soran+1 yılÇocuğumuza isim bakıyorum hahahaj:D
Soran+1 yılAdını feriha koyalımmm hahahha:D
Soran+1 yılHahahhaha :DD sence ne olsunn
Soran+1 yılAnnene mi sordun hahaha :DD delisin sen ya:D
Soran+1 yılAma daha beni görmedin bilee hahaha:D
Soran+1 yılAnlayışlı , genç , bakımlı , süslü bir hatundur:Dd
Soran+1 yılDalga geçmiyosun demi ya hahaha :D
Soran+1 yılHahahah harbi ciddi ciddi evleniyo muyuz hahahah:D
Soran+1 yılEvet ciddiyim süper yemek yaparım ben:D
Soran+1 yılHahahah göbeğin var mı peki :D
Soran+1 yılHahahha :Dd türk kasıı
Soran+1 yılHahahah ben kocamın göbeğini eritmesinede izin veririm arkadaşlarıyla haftada 1 kez dışarı çıkabilir ya da spor salonuna gidebilir mesela:D
Soran+1 yılYoo fit kalmak isterse tabiki ama göbüşlü iyidir :D
Soran+1 yılHahahah :D ne yemek istersen yaparım bende:D
Soran+1 yılTeşekkürler :D
Soran+1 yıl:DDD utandım
Soran+1 yıl:D gerçekten:D
Soran+1 yıl
Soran+1 yılHhahahhaha :DD azcık gülelim dedim
Soran+1 yıl:DDD şımartma benii :DDd
Soran+1 yılbaşkasına mı yazıyorsun l*n
Soran+1 yılben değilim ooooooooo ne diyoooooo
Soran+1 yılhayırr ya fake filandır ne diyor
Soran+1 yılKıskanç yönümüde görmüş oldun:D
Soran+1 yılHahahha :D oda iyiymiş
Soran+1 yılNoluyo bize anlamadım gitti hahahah :D
Soran+1 yılSevgili miyiz harbiden ay:D
Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. Mevzu bahis senin anansa ne yapar eder aldırırsın ananı. Ama kocanın anası olsa istemezsin...
01 Yorumla
Soran+1 yılYoo ben iki anamıda istiyorum yanımda:D
+1 yılİsterim tabii, Benim annem de gelsin hep beraber oturalım işte... ne kadar güzel...
015 Yorumla
Soran+1 yılAy süper gerçekten :D büyük aile
- +1 yıl
Bence büyük aile daha iyi... Ne güzel her gün farklı farklı yemekler, tatlılar, börekler, çörekler ohhh misss. gel keyfim gel...
Soran+1 yılHahah tabikii çocuklarımız annanesi ve babanesiyle büyür:D
- +1 yıl
Çocuk konusunda endişeliyim. Öyle hemen çocuk mu olurmuş hiç...
Soran+1 yıl10 sene sonra filan tabii ama büyütücek olan yine annelerimiz:D
- +1 yıl
ehh biraz öyle yaniiii :D
Soran+1 yıl10sene iyi bence:Dd
- +1 yıl
e biraz :D :D
Soran+1 yılKaç sene sonra ideal sence hahahah
- +1 yıl
10 iyidir ya bence...
Soran+1 yıl10 yıl çok uzun aslında ama :D
- +1 yıl
E sende ki de ne çocuk hırsıymış beee :D o zaman evlenir evlenmez yap gitsin beee :D
Soran+1 yılTek Ben mi yapıyorum çocuğu töbe töbe:D
- +1 yıl
Cem Yılmazın esprisi aklıma geldi şimdi :D :D
Soran+1 yılHangisi:D
isterdim tabii. sonuçta eşimin annesi benimde annemdir
11 Yorumla
SoranBencede:D
Annesi tek kalacaksa baska kimsesi yoksa bizimle kalması daha mantıklı olurdu herhalde
12 Yorumla
Soran+1 yılKalsın çocuğuna bakmanda yardımcı olabilir:D
+1 yılkimin hangi şartlarda yaşadğını bilemezsiniz.
imkan varsa birbirine yakın ayrı evler iyi olur.
imkanı olmayan ise annesini babasını sokağa atamaz.02 Yorumla
Soran+1 yılYaniii
- +1 yıl
"yaniii" derken?
- Aşk İlişkileri konusunda 492 cevap paylaştı.
+1 yılSorun olur. Ev üstüne ev olmaz. Insan rahat hareket edemez. Ama bir hastaligi olur. Basimin üstünde yeri var
22 Yorumla
Soran+1 yılBana göre sorun değil zaten çok rahat biri değilim :D
- +1 yıl
Herkesin kendi fikri tabiki
Yıllarca onlar bize baktı büyüttü bizim de görevimiz onları rahat ettirmek. Kendi annemi de düşünürüm tabi :D ama haftanın birkac günü otelde kalırız karıcığımla :D mecbur napcan
05 Yorumla
Soran+1 yılHahahah ya otele gitmek istemiyorsa para harcama taraftarı değilse
Soran+1 yılVe bir çocuğunuz varsa:D
Soran+1 yılErkekler çocuk lafını duyunca değişiyor canım benm yaa:D
Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı. İstemem. Çünkü eşimle yalnız yaşamak isterim. Ama öyle gerekiyorsa da sorun çıkarmam kalabilir.
16 Yorumla
Soran+1 yılNeden istemezsin peki
Soran+1 yılPeki ya eşin yalnız yaşamak istemiyorsa annemde bizle yaşıcak derse
Soran+1 yılKalsın tabii:D
gelmemesini isterim ama mecburi bir durumsa sokakta bırakıcak halim yok
16 Yorumla
Soran+1 yılGelsin kadın ne olcak amann
Soran+1 yılHangi konuda rahat
Soran+1 yılPeki ya çocuk varsa karın ya annem gelir ya ben giderim derse
+1 yılben kesinlikle yanıma almazdım benim mutluluğum eşimin annesinden daha önemli
14 Yorumla
Soran+1 yılNeyin mutluluğu bu kanka
- +1 yıl
eğerki evli olsaydım ve eşimin annesi bende kalsaydı kesinlikle ailevi işlere burnunu sokup canımı sıkardı
Soran+1 yılYok burnunu sokmayan biriyse
- +1 yıl
gerçekten öyle herşeye karışmayan akıllı yiyip içip oturan ve yaşlı biri ise olur neden olmasın yiyeceği bir tabak yemek oda rabbimiz rızkını verir zaten sadece ev içinde ayrı bir oda tasarlarım onun için çünkü rahat dolaşmak benimde hakkım
Gizli Üye(30-35)+1 yılAma eşimle yalnız kalmak istiyosam evimde rahat etmek istiyosam ev hali işte anlayın :)
10 Yorumlacennet annelerın ayakları altındadır kalsın sonuna kadar kalsın
02 Yorumla
Soranİyi düşünce tebrkler
Gizli Üye(30-35)+1 yılGel buraya senin saçını başını yolcam tabi gördün sorumun çok cevap aldığını niye aynısını soruyon ya pis kopyacı
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılistemem tabi, onun annesi gelsin benimki gelsin doluşalım eve :D karı koca çocuklar kafi
09 Yorumla
Soran+1 yılNe olcak aman tüm sülale gelse koymaz bana :D
Cevap sahibi+1 yılköy yerinde yaşıyo olsak neyse de şehir de o iş olmaz
Soran+1 yılSaçmalıyosun köyü şehri mi var:D
Cevap sahibi+1 yılya köyde evler geniş oluyor ya ondan dedim villada oturmuyoz sonuçta haha :D
Soran+1 yılYa villada oturuyorsak:D
Cevap sahibi+1 yılof tamam ananı da al yanına k. valideni de al. D beni de al bir oda verin villada 30 mtkare evde oturuyom burda. p
Soran+1 yılHahahah :D nerde oturuyosun japonyada filan mı
Cevap sahibi+1 yılyo köpek kulubesinde yaşıyorum ev arkadaşım evden attı beni köpeğimin kulubesinde yaşıyoruz işte. günde 1 öğün yemeğimiz var bir tas su öyle :D 30 metrekarede sıfırı fazla koymuş 3/2 metrekare bizim evimiz benim evim yani :D
Soran+1 yılDalga geçme:D 30 metrekare köpek evi mi olur:D
Gizli Üye(30-35)+1 yılisterim sonuçta biz bir aile oluyoruz kadini yalniz birakacak halimiz yok ya
00 Yorumlaİstemem sanırım.
Rahat hareket edemem belki evimde çıplak dolaşmak istiyorum.02 Yorumla- +1 yıl
en hayırsız gelin ilan ediyorum :D
Soran+1 yılİlginç
+1 yılsorun olmaz kalabilir.
01 Yorumla
Soran+1 yılKalsın tabi:D
Tabikide kalabilir hiç sorun olmaz
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 362 cevap paylaştı.
+1 yılBaşımın üstünde yeri var :)
00 Yorumla
+1 yılkalamaz bizimle evimde özgür olmam lazım.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılİstemem.
03 Yorumla
Soran+1 yılNeden istemiyorsun
Cevap sahibi+1 yılBiraz rahat bıraksınlar eve evliliğe alışalım. bir sindirelim evli olduğumuzu da zaten ondan sonra yine istemem evimde rahat hareket etmek benim en doğal hakkım.
Soran+1 yılPeki çok yaşlıysa?
+1 yıltamam kalsın yaaa :)
032 Yorumla
Soran+1 yılKalcak tabikiiii
- +1 yıl
gecenki sorunun aynısımı yoksa sen farklımısın?:))
Soran+1 yılHahha yok ben farklıyımmm :pp
- +1 yıl
o zaman senlede detaylara girelim hahah yaşı kaç hem özel hayata etkisi olmasın :D
Soran+1 yılEtkisi filan olmaz evlenceğim zaman 50 filan olcak işte:D
- +1 yıl
sen ona yaşlımı diyosun annem 54 yasında :) ama evde rahat olamadıktan sonra ya da herseye karısmasın nası biri oldugna bağlı msela öbür soruda damadını cok severmiş herhalde sende 5 sene sonra evlencen
Soran+1 yılben 10 sene sonra filan evlencem:D hahahah evde hangi konuda rahat olmak istiyosun
- +1 yıl
evde 2 yaşlıda cekilmez :) ya eşine rahatca sarılamaz öpemezsin illa bunların yatakta olması gerekmez herhangi bir andada olabilir ya da herseye karısır
Soran+1 yılYa karışmayan biriyse görmezden geliyorsa
- +1 yıl
görmezden gelir ama ben onu görmezden gelemiceğim için utanırım saygısızlık olur bahcede 2 oda var orda kalsa olmazmı :)
Soran+1 yılBahçede mi yatırcam annemi istemiyorum ya bizle kalır ya ben giderim derse
- +1 yıl
50 fazla genc. Yani cidden bakima muhtac olmadigi surece annesiyle yasamamalisin. Senin annen de sizinle yasamamali. Sonucta o ikinizin evi olmasi. Evde bile birbirinize rahat rahat dokunup istediginiz gibi konusamicaksaniz falan ne manasi kalir evlenmenin. Zaten annenin yasina bakilirsa sen de baya gencsin. Degisir fikrin
- +1 yıl
normal oda var ev gibi zaten alttada annemler olur
- +1 yıl
girlinblack haklı annem 54 yasında bize bakıyo
Soran+1 yılEvlanek mii:D
- +1 yıl
benlemi? :))
Soran+1 yılHıhıı hahah:D
- +1 yıl
tanımoyurmki seni :)
- +1 yıl
ben on sene bekleyememki :)
Soran+1 yılNeden :DD
- +1 yıl
on sene sonra 38 yasında olurum 28 sene zor dayandım 10 sene olmaz gelirsen şimdi gel :)
Soran+1 yılHahahha olmaz okulum var daha
- +1 yıl
ne zaman bitcek okulun :)
Soran+1 yıl5 seneye hahahaha
- +1 yıl
nası 5 seneye yaaa ne okuyon sen öyle?
Soran+1 yıl1 sene lise 4 yıl polis akademisi hahahahhaha
- +1 yıl
liseyi bitir gel :D
Soran+1 yılOlmajjjj
- +1 yıl
burada oku polisliği madem hem kazancagın garantimi :)
Soran+1 yılbüyük ihtimal
- +1 yıl
yasın kaç ki :)
- +1 yıl
cokmu kucuk :D
Aşk İlişkileri konusunda 301 cevap paylaştı. istemem ya kalmasın
00 YorumlaYalnızsa tabi olur
00 Yorumla
+1 yılEvet olur.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılkalsın başımın tacı
01 Yorumla
Soran+1 yılaynen
Devamını Gör(14)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Evlendiğinizde eşinizin annesinin sizle kalması sorun olur mu ve neden?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar