AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
148Cevap
Kendi kendine bakamayacak durumdaysa buyursun gelsin. Baska türlü istemem
Hastalık gibi bir durum varsa tamam eyw. Ama abicim bence yuva ustune yuva kurulmaz benim dusuncem bu baskalarinin dusuncesine saygim sonsuZ.
anneler oğullarını kıskanmasa sorun olmaz da maalesef anneler gelinlerini rakip görüp kıskanıyorlar. sakın öyle bir aptallık yapma
Yaşamak zorunda kalırsam kesinlikle yaşarım hatta mutlu olsunlar diye elimden geleni yaparım ama zorunlu olmadıkça tercih etmiyorum :))
Kaynana kadar başına taş düşsün. Kimseden çekmedim ondan çektiğimi * .
Haha 😃
cennet annelerın ayakları altındadır hiç tereddüt etmeden kabul etmelı ya yanına gitmeli ya da yanına getirmeli annenın evladı üzerinde ne çok hakkı vardır
ya kaynanam iyisi sorun değil ben herkesle geçinebilen biriyim ama yinede eşimle tek yaşamak isterim
evımde kalsın ama ıslama gore ben degıl esım bakmak zorunda.
Annesi hastalanirsa basimizin ustunde yeri var. Hepimiz yaslanacagiz..
Hastaysa bize ihtiyacı varsa her şekil. Ama amaç başkaysa asla.
Ev üstünde ev olmaz , hergün gidilir ihtiyaçları yapilir ve sonra aksam eve donulur.
Etmem kabul. Because; ne evlenmesi takılıyoruz öyle saçmalamasın kimse.
Yazık hastaysa alın bakın hastalığı bitince bir alt katınıza yerleştirin olur biter
o is zor en iyisi ya villa alican ustte sen altta annen kalicak ya da komsu falan olucan oyle daha iyi ben tabiki annemle yasamak isterim ama illaki sorunlar cikar bunlari bastan engellemek lazim
ne benim ne de kocamın ailesinden biri bizde kalamaz
büyük konuşmayın
ben kabul ederim ama cok sinirli bir yapıya sahibim. kendimi bazen tutamıyorum. tereddüt ederim ama kabul ederim.
Olmaz.. Arada gelip kalabilirler ama hayır ne benim ne eşimin.. Çünkü rahat olmak isterim kaynana çekilmez şimdi :D
Bu kişiye göre değişebiliyor. Bazıları kalmak ister bazıları istemez. Kişiye göre seçim hakkı var bence :))
İSterim tabi Gaynanaya hizmet etmek sevaptır
ama inşallah pis bir gaynanaya denk gelmem
İnşallah 😃
mecburi bır durumsa şartlar oyle gerekıyorsa başka bır altarnatıf yoksa evet. ama ben annemden ayrılmam bızımle oturacak tarzı bır emrı vakıyse hayır.
ben istemezdim herhalde eşimle yalnız kalmak isterdim, annem de istemez zaten.
Peki Allah korusun annen bakıma muhtaçsa ama eşin bakmak istemiyorsa?
o zaman iş başka ama. bir çözüm yolu bulunurdu elbet kadın tutulabilir aynı evde olmasa bile çok yakın bir evde bakımı yapılabilir. Eşe bağlı bu durum bir de maddi biraz
Evlenmisim, hersryiyle kabul etmisim annesi nedir 7 sulalesini kabul etmisim demektir, no problem...
Güzel 😊
Olmasi gereken.
hayır çünkü kendimi sığıntı hissederim iç güveysi gibi olurum kötü bir durum
Peki Allah korusun annen bakıma muhtaç ama eşin bunu istemiyor tepkin ne olurdu?
karıma kızarım karım bakmazsa anama ben bakarım karıma tepkimi alırım yatağımı ayırırım annem daha önemli !!!
Tabiki anneler daha önemlidir..
Zaten ALLAH KORUSUN anneme öyle birşey olsa kimseye vermem anamı karımda kişiliğini belli etmiş olur bu sayede tanımış olurum
Allah öyle insanları karşımıza çıkarmasın.
Amin kardeşim Amin ALLAH kimin iyi kimin kötü olduğunu biliyor ona göre birini karşımıza çıkarsın
Amin..
yer zaman mekan önemli tabiki ama olur taabi seninde dediğin gibi yarın bizde yaşlanacağız hala şu an yazarken yaşlandım bile
hastalık olur elden ayaktan düşer allah korusun gelsin kalsın. ama hali vakti yerindeyse evli evli köylü köyüne...
Ayni ev degilde altli ustlu ya da karsilikli dairelerde hc olmazsa ykin mesafelerde otururduk. Surekli bizde olur zaten. Cok yardima muhtac olursa basimin uzerinde yeri var..
Bem sıcak bakmıyorum bu duruma çünkü aynı evde yaşayanları gördüğüm için olumsuz
Eşim annemle kalmak zorunda değilim. Hatta eşimden önce annemle ben bile kalmak istemiyorum.
Gidecek yeri yoksa bakarım. Zaten kim ister ki muhtaç olmayı
Bakarım ama mümkünse evi ayrı olsun yemeğinide temizliğinide yaparım, istediği zamanda gelir gider
Ben isterdim oturmayi benim isime gelir onlarla yasamak :)
Senin gibileri kaldı mı yahu? :O demeden alamıyorum kendimi ;)
Kabul etmezdim ama sebep annesi olmazdı sebep kendimi kasardım evin içinde :)
Sağlığı yerindeyse zaten kendi istemez. Ama hastaysa bakarm sonuçta oda benim annem oluyor
hayır tabikide eşimle yalnız kalmak isterim her zamann
bu da benim before & after fotografım 3 sene öncesi sonrası
https://hizliresim.com/bgroOG
Evlendikten sonra annemle yasamayi düşünmüyorum. Cicim ayları geçtikten sonra eşimin annesiyle yasayabilirim
bekara avrat boşamak kolaydır derler bende kolay olanı yapıp ikisinin de başımın üstünde yeri var derim.
Istemezdim sahsn her şey kısıtlanacak sonuçta ben kendi çocuklarımın da yanında kalmam
Hastalık durumundan söz ediyorum.
Huzur evi diye bişey var
Evet huzur evi diye birşey var. Ancak bizleri bu yaşa getiren annelerin hangisi orada kalmayı hak eder? Hemde ona bakabilecek durumda olan çocukları varken..
Ben zaten işte olacağım eşimde öyle ona kim bakıcak
Çok haklısın eşim olacak kişi kendi annesi babası gibi görürse bende aynı şekilde bakarım sonuçta onlarda benimde annem babam sayılır
Herkesin bir kendi dusuncesi vardir boyle bir konuda esimin ailesi hasta olmasa bile yasardim aramiza bu kadar kucuk bir problem sokup aramizin acilmasini istemezdim
Cok zor ev ustune ev kurulmaz diye bosuna dememisler. Hastalik durumunda tekrar dusunulur. Allah kimseyi kimseye muhtac etmesin.
gelin kaynana milyonda bir aynı evde yaşıyor oda sıkıntılı gerek yok bence aynı evde yaşamaya huzur lazım insana aynı evde kaynanasıyla yaşıcaksa evlenmesin
asla ve asla olmaz.. ben sadece karımla aynı çatı altında yaşarım..
Bilmem nasil biri oldun bağlı iyo biriyse iyi davraniosa yaşarım
hep hayalimdir kocaman geniş bir aile ama evler ayrı olsun :D
Hastalıkta gelebilir ama başka türlü aynı evde yaşamak istemezdim
Benfe zordurumda birakmamak icin kabul ederdim ama rahat olunmaz tabj
valla ben ederim ucgunluk dunyada bunlari dusunmem ama ben olsam imkanim varsa yinede ayri yasarim
Ben kendim yaşayamıyorum ailemle, ona niye mecbur kılayım?
Esimin annesi benimde annem esimi doguran bakan buyuten kadin bas taci basimin ustunde yeri var
Anneler babalar önemlidir. Dışarı atacak halimiz yok. Onlar hayatımızın bereketidir.
neden kendi evimde yaşamak varken baskasıyla yasamak isteyeyim ki
Hayır yaşamak istemem seviyorum ama yaşamak başka sevmek başka:)
hastaysa veya kalacak yeri yoksa başımın üstünde yeri var. kendi annemden ayırt etmem.
Bakıma muhtaçsa başımın üstünde yeri var.
Ama değilse aynı evde yaşayamam, ev ev üstüne kurulmaz.
Tabi iki hayir nekadar imkanim olursa olsun kendi cabalarimla bakmaya calisilirr kimseye muhtac etmem
Tabi ki isin ucunda hastalik varsa basimin uzerinde yeri vardir. Yaslilik kotu bakim evinede gonderecek halimiz yok. 1 tabak daha koymaktan nolucakki?
Yani simdi mesela su an ki erkek arkadasim ailesinin bizimle kara taraftari değil o yüzden dusunemiorm o durumda kalsak nabardik
kadının nasıl biri olduğuna bağlı gelin kaynana birlik olurlarsa hayat zor ulor ;)
Kabul etmiyorsa, annem ayrı yaşar. Zorla güzellik olmaz.